تهران- زنان جبهه متحد اصولگرايان در بيانيه اي تاكيد كردند: بيانات رهبر فرزانه انقلاب در سومين نشست انديشه‌هاي راهبردي با موضوع زن و خانواده يك سند راهبردي براي تمامي اركان و فعالان عرصه زنان به ويژه نمايندگان مجلس نهم خواهد بود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان؛ در بیانیه كمیته زنان جبهه متحد اصولگرایان آمده است: نخستین گردهمایی بزرگ بانوان جبهه متحد اصولگرایان شكل گرفت تا در جهت حماسه ای پرشكوه و دشمن شكن همراه با ملت ایران، گامی هر چند كوتاه برداشته باشیم.

زنان جبهه متحد اصولگرایان در این بیانیه با تاكید بر این كه انتخابات از جمله مهم ترین اتفاقاتی است كه سرنوشت كشور را رقم می زند، یادآور شدند: حضور مردم در پای صندوق های رای نشانگر اقتدار نظام و حساسیت مردم به سرنوشت خود است.

در این بیانیه زنان جبهه متحد اصولگرایان تصریح كردند: دقت و اهتمام رای دهندگان به افراد منتخب كه زمام كشور را به دست خواهند گرفت، از جمله تكالیفی است كه بر عهده آنان است. در این جهت لازم است احزاب و گروه های فعال در صحنه انتخابات با ارایه اطلاعات صحیح و روشن گرانه در خصوص برنامه ها، شعارها و مواضع، نسبت به مسائل جاری كشور، بدور از تخطئه و تخریب غیر منصفانه، زمینه انخاباتی سالم، قانونمند و پر شور را فراهم كنند.

زنان جبهه متحد اصولگرایان یادآور شدند: در این میان زنان و نقش فعال و روشنگر آنان در طبقات مختلف اجتماع و علی الخصوص در حوزه خانواده از اهمیتی دو چندان و بلكه صد چندان برخودار است.

زنان عضو این تشكل سیاسی تصرحی كردند: زنان در مقام همسری، مادری و در همه مشاغل و مناصب اجتماعی و سیاسی می توانند با دعوت به آرامش و انتخابی با بصیرت، مسیر حركت جامعه را به سمت صلاح و سلامت هدایت كنند. حضور پرشور زنان در عرصه انتخابات در منصب نمایندگی و یا رای دهنده می تواند در تعیین سرنوشت انتخابات، آنچنان كه به صلاح كشور اسلامی است، موثر باشد.

آنان دراین بیانیه خاطرنشان كردند: بر همگان روشن است كه حوادث پس از انتخابات 88، جریانی از پیش تعیین شده و برنامه ریزی شده نظام سلطه بود كه بوسیله سران داخلی فتنه اجرا شد و با ایجاد موجی از شبهات، بستری آتش افروز و ملتهب را شكل دادند و در جهت ضربه زدن به نظام اسلامی برآمدند. اكنون نیز دز شرایط جدیدی قرار داریم كه دشمن بر آن شده تا به وسیله جریان فتنه و انحراف، فتنه 88 را بازسازی كند.

زنان جبهه متحد اصولگرایان در بیانیه خود افزودند: نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در شرایطی برگزار می شود كه به عنوان اولین انتخابات پس از ریاست جمهوری دهم و فتنه 1388 وضعیت قابل توجهی را طی می كند. همانگونه كه اخبار پنهان و آشكار بیانگر آن است كه شعله های زیرخاكستر جریان فتنه درصدد ایجاد آشوب در انتخابات مجلس نیز هست بر این اساس نیروهای انقلاب باید با دقت، فضای انتخابات مجلس نهم را پیگیر باشند. از آنجا كه حفظ نظام اسلامی در راس امور و از اوجب واجبات است به نظر می رسد كه تكلیف بر همگان روشن و معین است. پیروی از منویات رهبر فقید انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب در پرهیز از هیاهو و جنجال در صحنه سیاسی انتخابات و برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی، پرقدرت و باشكوه، وظیفه هر شهروند مومن و متعهد است.

در ادامه بیانیه همچنین آمده است: وحدت، رمز پیروزی و راهبرد همیشگی نیروهای انقلاب از ابتدا تاكنون بوده است. لذا نباید با تحلیل های غیر واقعی و دور از واقعیت، به رقابت و درگیری، در میان جریان اصولگرا دامن زده شود. بنابراین مراقبت و تلاش در حفظ روند وحدت موجود میان جریانات اصولگرا از اولویت های طیف های منتسب به این جریان بوده و هرگونه شبهه و تفرقه افكنی میان این گروه ها كه باعث تفرقه و سردرگمی جامعه و افراد شود، ناپسند و مذموم و فرش قرمزی است كه برای ورود جریان فتنه و انحراف پهن می شود.

زنان جبهه متحد اصولگرایان ضمن تاكید بر وحدت در میان اصولگرایان و باورمندان به گفتمان امام راحل و رهبری خواستار حضور قدرتمند بانوان متعهد به عنوان نامزدهای انتخابات شدند.

همچینن آنان یادآور شدند: حضور فعال و قوی بانوان در صحنه های اجتماعی-سیاسی متناسب با منزلت آنان، امری پسندیده است كه بایستی به جد همه دلسوزان و فعالان عرصه زنان به آن اهتمام و از هم اكنون برنامه ریزی جدی تری برای آن داشته باشند.

زنان جبهه متحد اصولگرایان خاطرنشان كردند: بی تردید مجلس شورای اسلامی از جمله جایگاه هایی است كه متناسب با شان اجتماعی بانوان است و در صورت معرفی بانوان شایسته، ولایت مدار، كارآمد، كلان نگر و باورمند به ارزش های اسلامی به عرصه قانونگذاری، می توانیم در جهت تحقق مطالبات مردم و رهبر حكیم انقلاب خصوصا بیانات اخیر ایشان در نشست اندیشه‌هاي راهبردي‌ با موضوع زن و خانواده، گام برداریم.

زنان جبهه متحد اصولگرایان یادآور شدند: سومین نشست اندیشه‌های راهبردی كه با موضوع 'زن و خانواده' در محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با بیانات ایشان برگزار شد ضرورت امروز جامعه ما بود. بیانات ایشان یك سند مهم و راهبردی برای تمامی اركان و فعالان عرصه زنان مخصوصا نمایندگان مجلس نهم خواهد بود تا مبتنی بر این بیانات بتوانند گام های جدی در رفع مشكلات زنان و خانواده بردارند.

آنان خاطرنشان كردند: موضوع 'زن و خانواده' از مباحث مهمی است كه مبانی آن درشریعت مبین اسلام وجود دارد و از حساس‌ترین موضوعات است كه نهادهای اندیشه ای بایستی در تببین آن اهتمام جدی داشته باشند.

سیام/9121