اصفهان - باشگاه گيتي پسند اصفهان پس از شكست تيم واليبال اين باشگاه مقابل شهرداري اروميه در هفته پانزدهم ليگ برتر باشگاههاي كشور، 30 درصد ديگراز قرارداد بازيكنان اين تيم را كسر كرد.

به گزارش ایرنا ، 'علی جنتی' رییس هیات مدیره باشگاه گیتی پسند اصفهان چهارشنبه شب پس از دیدار یاد شده به اتفاق 'رشید خدابخش' مدیركل تربیت بدنی استان اصفهان در رختكن تیم والیبال این باشگاه حاضر شد و جریمه در نظرگرفته شده برای بازیكنان این تیم را به آنها ابلاغ كرد.

باشگاه گیتی پسند اصفهان پیش از این نیز در پی كسب نتایج ضعیف این تیم در دور رفت لیگ برتر باشگاههای كشور 15 درصد از قرارداد بازیكنان این تیم را كسر كرده بود و با اعمال جریمه امشب تاكنون 45 درصد از قرارداد بازیكنان تیم گیتی پسند اصفهان كسر خواهد شد.

جنتی همچنین ضمن حمایت از 'غلامرضا مومنی مقدم' سرمربی تیم والیبال گیتی پسند در جمع اعضای این تیم اظهارداشت: مومنی مقدم تا پایان رقابت های لیگ برتر باشگاههای كشور به عنوان سرمربی ، این تیم را هدایت می كند .

وی تصریح كرد: برای تقویت كادر فنی ، باشگاه گیتی پسند اصفهان قصد دارد یك مربی خوب خارجی را به كادرفنی این تیم اضافه كند.

تیم والیبال گیتی پسند اصفهان چهارشنبه شب در یكصد و سومین بازی لیگ برتر باشگاههای كشور كه در هفته پانزدهم این رقابت ها برگزار شد با نتیجه 3 بر صفر در سالن 17 شهریور اصفهان مقابل تیم شهرداری ارومیه شكست خورد.

7132/1011