دبير هيات وزنه برداري قزوين گفت: تيم وزنه برداري استان با هشت ورزشكار در مسابقات قهرماني بزرگسالان كشور در رشت حضور پيدا مي كند.

'حبیب الله انصاریان' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اوزان 62 و 69 كیلوگرم 'حامد محمدی' و 'ابوالفضل امامی' وزنه برداران تیم استان قزوین را در مسابقات قهرمانی كشور را تشكیل می دهند.

دبیر هیات وزنه برداری استان قزوین ادامه داد:'امیر رحمانی'،'محمدرضا رباطیان' و 'علی امینی' نیز به ترتیب وزنه برداران تیم قزوین در اوزان 94،85،77 كیلوگرم را تشكیل می دهند.

وی با اشاره به این كه قزوین در وزن 56 كیلوگرم رقابت های قهرمانی كشور نماینده ندارد، خاطرنشان كرد: 'مهدی محمدی' در وزن 105 كیلوگرم و 'علیرضا عسگری' و 'علی اكبر رحمانی' نیز در سنگین وزن (105+كیلوگرم) دیگر نمایندگان وزنه برداری قزوین در مسابقات قهرمانی كشور می باشند.

انصاریان كه خود سرپرستی تیم وزنه برداری استان در مسابقات قهرمانی كشور را برعهده خواهد داشت، افزود: 'مصطفی محمدی' هدایت و مربیگری تیم قزوین در رشت را عهده دار می باشد.

دبیر هیات وزنه برداری استان قزوین با اشاره به این كه بدلیل برگزاری امتحانات دانشگاه ها و تغییر زمان برگزاری مسابقات، وزنه برداران قزوینی تمرینات خود را به طور منظم و مطلوب برگزار نكردند، اظهار امیدواری كرد با این حال آنها بتوانند عملكرد مناسبی در مسابقات قهرمانی كشور به نمایش بگذارند.

وی در پایان از برگزاری یك دوره داوری درجه 3 وزنه برداری در قزوین خبر داد و یادآور شد: این دوره تا پیش از پایان سال جاری با حضور علاقه مندان و به مدرسی اساتید فدراسیون انجام خواهد شد.

گزارش ایرنا حاكی است، رقابت های قهرمانی وزنه برداری بزرگسالان كشور از چهارم بهمن ماه به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.

7392/ 1644