كوثر ، اردبيل - فرماندار كوثر گفت : اجراي صحيح قانون و صيانت از آراي مردم از الزامات برگزاري انتخاباتي باشكوه است

سیدسعداله رئیس ساداتی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: باید تلاش كنیم با حضور حداكثری خود و با انتخاب اصلح بار دیگر مشتی بر دهان یاوه سرایان كوبیده و اقتدار نظام را به رخ جهانیان بكشیم.

وی افزود: مسئولین باید در جلب مشاركت حداكثری مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی تلاش كنند و هیچ مسئولی حق ندارد له یا علیه نامزدهای انتخاباتی وارد عمل شود و از امكانات دولتی در این راستا استفاده كند.

فرمانداركوثر اضافه كرد : مقام معظم رهبری، حضور حداكثری در انتخابات را مورد تأكید قرار داده اند و مسئولان با عمل به منویات ایشان، سرباز بودن خود را نشان دهند و برای برگزاری یك انتخابات سالم و حداكثری تلاش كنند .

او با اشاره به اینكه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ابتدای انقلاب با رای همه مردم به تثبیت رسیده است، گفت: اجرای صحیح قانون و صیانت از آرای مردم، هماهنگی دستگاه های اجرایی، اطلاع رسانی درست و تشریح و تبیین اهمیت انتخابات مجلس نهم از الزامات برگزاری انتخاباتی باشكوه است.

فرماندار كوثر ادامه داد : استكبار جهانی از صدای معنوی انقلاب اسلامی ایران به شدت در هراس بوده و تلاش می كند با ایجاد انحراف در مسیر انقلاب های منطقه از وقوع انقلاب اسلامی در دیگر نقاط جهان جلوگیری كند.

او با اشاره به موج بیداری اسلامی در كشورهای منطقه و الگو قراردادن انقلاب اسلامی ایران بیان كرد : انقلاب اسلامی ایران با تمام توان و عزت و سربلندی الگوی تمام كشورهای منطقه و همه آزادی خواهان جهان می باشد.

7123/530