تبريز- نفرات برتر جشنواره عكس ' قاب بيداري ' در آذربايجان شرقي معرفي شدند.

دبیر این جشنواره دوشنبه شب در آیین پایانی آن كه در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری تبریز برگزار شد، با ارایه گزارشی از روند برگزاری جشنواره نفرات برتر را معرفی كرد.

هادی فایزی گفت: در بخش آیین و سنن محمدرضا امتنانی، رضا فلاحی مطلق و و رامین فرزبود به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.

وی افزود: در بخش انسان و پایداری ملیحه محمد خانلو، یوسف اكبری پابندی و كمال شب خیز به ترتیب مقام اول، دوم و سوم را از آن خود كردند.

فایزی در بخش انسان و سازندگی، مهسا جمالی، پروین بهرامی و مجید حامد حق دوست را به ترتیب به عناون نفرات اول تا سوم معرفی كرد.

وی اعلام كرد: نفرات برتر استانی در هر سه بخش جشنواره به مرحله كشوری راه یافته و در نیمه دوم بهمن ماه جاری در بوشهر به رقابت می پردازند.

رییس ستاد جشنواره عكس قاب بیداری استان آذربایجان شرقی هم گفت: سیاست كلی برنامه های سازمان بسیج هنرمندان براساس تولید آثار بر اساس محور ارزشهای اسلامی و انسانی، دفاع مقدس با محتوای غنی می باشد و براین اساس آثار راه یافته به جشنواره عكس قاب بیداری در ردیف این برنامه قرار گرفته است.

امیر نصیربیگی با بیان اینكه جریان سازی اقشار مختلف جامعه باید بر محور آرمان و هدف واحد قرار گیرد، اظهاركرد: در این راستا نقش هنرمندان در ساختن الگوی فردی و اجتماعی در حوزه آرمانی، بی بدیل و بی نظیر می باشد.

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان، با ارایه گزارشی ازبرنامه های این سازمان در سال 91 در حوزه عكاسی، افزود: با توجه به اجرای موفقیت آمیز سری اول سفرهای عكاسی انجمن عكس سازمان بسیج هنرمندان، سری جدید این سفرها با تغییرات نو و با گستره جغرافیایی برون استانی از اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نصیربیگی گفت: راه اندازی كارگاه و ورك شاپ های تخصصی در حوزه عكس با حضور اساتید مجرب عكاس كشور در هر فصل، یكی از برنامه های این سازمان در حوزه عكس برای سال آینده می باشد.

براساس این گزارش نمایشگاهی از آثار راه یافته به جشنواره تا روز پنج شنبه 13 بهمن ماه جاری در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری تبریز واقع در تبریز بلوار 29 بهمن برپا می باشد.

7232/587