امام جمعه بافق گفت :موفقيتهاي كشور در عرصه هاي مختلف به ويژه علم وفناوري حاصل كوشش دانشمندان، در سه دهه انقلاب اسلامي است.

به گزارش روزشنبه ایرنا، حجت الاسلام ' سید جواد سلیمانی' در دیدار كاركنان و اعضای هیات علمی مراكز آموزش عالی شهرستان بافق افزود:دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا دستاوردهای نظام و آرمانهای بلند امام راحل برای جوانان به ویژه قشر دانشجو باز گو شود.

امام جمعه بافق با بیان اینكه قشر دانشجو آیند سازان میهن اسلامی هستند،گفت : اعضای هیات علمی و اساتید باید دركنارعلم آموزی، تهذیب نفس و معیارهای دینی و همچنین چگونگی پیروزی انقلاب و تداوم آنرا برای این قشر تبیین كنند.

وی با اشاره به اینكه هجمه فرهنگی دشمن نسل جوان كشورمان را هدف قرار داده است، تصریح كرد: با آگاه سازی و بصیرت افزایی جوانان، در این برهه حساس می توان نقشه شوم و دسیسه های قدرتهای استكباری راخنثی كرد.

وی فرا رسیدن دهه فجر را تبریك گفت و افزود: گرامیداشت این دهه و حضور پرشور ونشاط مردم در یوم ا... 22 بهمن دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناكام و مایوس خواهد كرد.

حجت الاسلام سلیمانی به انتخابات 12 اسفند هم اشاره كرد وگفت: اتحاد و همدلی مردم وشركت گشترده اقشار مختلف در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی و انتخاب نماینده اصلح، كشور را در برابر هجمه و توطئه های دشمنان مصون و بیمه خواهد كرد.

وی با بیان اینكه دشمنان نظام دوست ندارند مردم در انتخابات، شركت فعال داشته باشند تصریح كرد: مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی پاسخ یاوه گویی و تبلیغات مسموم استكبار جهانی و اسرائیل جنایت كار را همچون گذشته پای صندوقهای رای خواهند داد.

حجت الاسلام سلیمانی وجود سه دانشگاه و چند هزار دانشجو در شهر بافق را از بركات نظام جمهوری اسلامی برشمرد گفت: مسئولان دانشگاهی این شهر در پذیرش دانشجو سعی كنند از انجام كارهای موازی خودداری شود و در رشته هایی دانشجو بپذیرند كه دانشگاهای دیگرِ شهر این رشته را نداشته باشد.

پس ازاین دیدار، دانشگاهیان بافق با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار سه شهید گمنام این دانشگاه، با آرمانهای شهدای انقلاب، امام شهدا ودلاور مردان دفاع مقدس، تجدید بیعت كردند.ك2

7543/1968