تربت حيدريه - به مناسبت دهه مبارك فجر با حضور رييس بنياد مسكن انقلاب اسلامي، 108 واحد مسكن مهر روز شنبه در شهرستان تربت حيدريه مورد بهره برداري قرار گرفت

به گزارش خبرنگار ایرنا، عرصه این واحدها به مساحت هشت هزارو 723 متر مربع و اعیان آن 10هزار و 300متر مربع با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال است .

همچنین كلنگ احداث 49 واحد مسكونی نیز در كنار 108 واحد مسكن مهر در شهرك ولی عصر(عج ) توسط 'علیرضا تابش' رییس بنیاد مسكن انقلاب اسلامی به زمین زده شد.

وی در ادامه از پروژه 220 واحدی در دست احداث توسط خیرین با حضور امام جمعه؛فرماندار ونماینده مجلس شورای اسلامی تربت حیدریه بازدید كرد.

فرماندار تربت حیدریه در حاشیه بهره برداری از این واحد ها به خبرنگار ایرنا گفت: بنیاد مسكن روزهای تاریخی خوبی را سپری می كند.

'حسن فتحی نیا افزود: بنیاد مسكن انقلاب اسلامی در تربت حیدریه حدود چهار هزار و600 واحد مسكن روستایی را درحال ساخت دارد كه این كمك بزرگی برای آبادانی روستاها در این شهرستان است.

وی گفت: بدلیل آبادانی در روستاها كه توسط بنیاد مسكن در حال انجام است بسیاری از آنها در حال برگشت به دیار خود هستند.

وی اظهار داشت: در بخش مسكن شهری نیز حدود چهار هزار و 300 واحد در حال ساخت است كه این طرح ها تربت حیدریه را در بخش مسكن متحول می كند.

2691/659