است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/28 سیاسی.امام جمعه یزد.محفل انس با قرآن.ولایت فقیه یزد - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ولایت مطلقه فقیه دژ محکم انقلاب اسلامی در مقابل ترفندهای مختلف کفر جهانی است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری روز پنج شنبه در مراسم معنوی انس با قرآن کریم که به مناسبت ماه رمضان در مسجد اعظم امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار شد، افزود: ولایت فقیه همان استمرار حرکت نورانی انبیای الهی و گام نهادن در مسیر روشن ائمه هدی (ع) است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان طی 32 سال گذشته برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی از هر حربه ای استفاده کرده اند، علت ناکامی آنها را وجود ولایت فقیه در راس نظام عنوان و اظهارکرد: کفر جهانی و همه اذناب آنها به برکت وجود ولایت مطلقه فقیه در همه عرصه ها به ذلت و خفت افتاده اند و همه نقشه های آنها نقش بر آب شده است.
امام جمعه یزد تاکید کرد: بدون شک باید ولایت فقیه را مهمترین ثمره و دستاورد نظام جمهوری اسلامی اعلام کرد.
ناصری همچنین بر حفظ وحدت، داشتن بینش و بصیرت در مقابل هجمه های کفر جهانی و ولایتمداری در همه عرصه ها تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به نقش قرآن و توجه به مفاهیم آسمانی آن در زندگی اشاره و خواستار عمل به آیات آن شد.
وی با اشاره به اینکه شیطان همواره می خواهد انسان را به تباهی و فساد بکشاند، بر لزوم عمل به کلام وحی و حرکت در مسیر امامان معصوم (ع) سفارش کرد.
در این محفل قرآنی که اقشار مختلف مردم حضور داشتند، توسط تعدادی از قاریان کلام وحی آیات منتخب قرآن مجید تلاوت شد.
7536/1968/587 شماره 007 ساعت 01:26 تمام