تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۱
زنده نگهداشتن خاطرات دوران دفاع مقدس بر همگان تکلیف است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/31 اجتماعی.دفاع 90.فرمانده نیروی دریایی.مازندران نوشهر - فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی، حماسه دوران دفاع مقدس را نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی دانست و گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطرات این رویداد سرنوشت ساز کشور بر همگان یک تکلیف الهی است امیردریادار حبیب الله سیاری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در نوشهر افزود : امروز بر همگان روشن است که اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی در حقیقت مرهون جانفشانیها و پایمردیهای رزمندگان و شهدایی بود که با اتکال به خدای متعال و برخورداری از روحیه سلحشوری و بصیرت، این ارزشها را برای ملت به ارمغان آوردند.
وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان با به راه انداختن جنگ نرم روانی در صدد تسلط برافکار مردم بویژه جوانان هستند، ادامه داد: یکی از راهکارهای اساسی بیمه کردن جوانان در مقابل این آفات، آشنایی آنان با فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش، پرورش نیروی انسانی الهی محور در مراکزعلمی و دانشگاهی را از دیگر شیوه های مقابله با تهدیدات نرم دشمنان برشمرد و گفت : اکنون باید همه مسوولان امر در جهت محقق شدن این مهم بیش از پیش تلاش کنند.
امیردریادار سیاری گفت: خوشبختانه مدرسان و اساتید دانشگاه های نیروی دریایی این مهم را در سرلوحه برنامه های کاری شان قرار داده اند.
وی افزود: اکنون همه نهادهای نظامی و انتظامی باید علاوه برآن که در تهیه تجهیزات نظامی به نحومطلوب برنامه ریزی کنند، تهدیدات نرم دشمنان را نیز جدی گرفته و هیچ زمان غفلت نکنند. ک/3 624/621/503/508 شماره 173 ساعت 11:27 تمام