..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/22 اجتماعی.داخلی.اشرفی اصفهانی کرمانشاه- مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالروز شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله عطا الله اشرفی اصفهانی روز پنجشنبه در دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه برگزار شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم فقدان آیت الله اشرفی اصفهانی را ثلمه ای بزرگ برای اسلام و مسلمین توصیف کرد و گفت : ایشان همواره مورد احترام امام (ره ) بوده و جزو عالمان بزرگ دینی به حساب می آمدند.
عباس سروری با تاکید براینکه آیت الله اشرفی اصفهانی عامل ایجاد وحدت میان اقشار مختلف مردم بود، یادآورشد: ایشان در طول سالیان عمر پربرکتشان خدمات ارزنده فراوانی را به اسلام و انقلاب انجام دادند و آثار این خدمات همواره در روح و جان جامعه باقی خواهد ماند.
وی با بیان اینکه چهارمین شهید محراب سه بار مورد سوء قصد دشمنان و منافقان قرار گرفت، اظهارداشت: شهادت آرزوی این مرد خدا بود و سرانجام در محراب عبادت و در سنگر نماز جمعه به این افتخار بزرگ نایل آمد.
شهید آیت الله اشرفی اصفهانی امام جمعه کرمانشاه 23 مهرماه سال 1361 در محراب مسجد جامع کرمانشاه به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.
567/587 شماره 139 ساعت 12:31 تمام