.................................................................
گنبدکاووس ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 09/10/87 اجتماعی.حمایت.غزه.
گنبدکاووس - برخی مسوولان و تشکل های مردمی و دانشجویی شهرستان گنبدکاووس درشرق استان گلستان باصدور اعلامیه های جداگانه، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه اعلام کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانداری، دفتر امام جمعه، آموزش و پرورش، شورای اسلامی شهر و شهرداری گنبدکاووس، بخشدار مرکزی و شوراهای اسلامی و دهیاران این بخش، مرکز تربیت معلم شهید بهشتی گنبدکاووس، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان باصدور اعلامیه های جداگانه، جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم نوار غزه را محکوم کردند.
نهادها و ارگان های فوق دراعلامیه های خود ضمن محکوم کردن جنایات هولناک و غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی، خشم و انزجار خود را از این جنایات و نیز سکوت مجامع بین المللی به اصطلاح حامی حقوق بشر و همچنین سکوت سران کشورهای عربی و اسلامی اعلام کردند.
صادرکنندگان این اعلامیه ها، آمادگی خود را برای حمایت های مادی و معنوی از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه بیان داشتند.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن محکوم کردن جنایت غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع نوار غزه، گفت: این جنایت ها نشانه عجز و ناتوانی و اضمحلال رژیم پوشالی و غاصب صهیونیستی دربرابر انتفاضه ملت فلسطین است.
"غلامعلی سوسرایی" بااعلام حمایت مردم این شهرستان از مردم مظلوم فلسطین، افزود: ملت ایران و نیز مردم شیعه و سنی این منطقه ازابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره پشتیبان ملت های مظلوم فلسطین و لبنان و سایر ملت های مظلوم جهان بوده و هستند.
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی درکشتار صدها نفراز مردان، زنان و کودکان مظلوم نوار غزه را محکوم کرد.
حجت الاسلام والمسلمین "محمدحسین سبحانی" گفت: این جنایات وحشیانه باردیگر چهره خونخوار و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی را به جهانیان نشان داد.
شهرستان 290 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است. ک/3 7479/622/508 شماره 486 ساعت 13:16 تمام