....................................................
بجنورد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/10/87 داخلی.سیاسی.آیینها.راهپیمایی.غزه.
مردم جای جای استان خراسان شمالی روز جمعه با برپایی راهپیمایی، جنایات رژیم اشغالگر قدس در سرزمین غزه و کشتار مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.
به گزارش ایرنا نمازگزاران بجنورد مرکز استان پس از برگزاری آیین نماز جمعه با برپایی یک راهپیمایی، حمایت خود را از مقاومت مردم ستمدیده غزه در برابر تهاجمات وحشیانه رژیم صهیونیستی ابراز داشتند.
راهپیمایان ضمن سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا و اسراییل" و "غزه غزه حمایتت می کنیم" با به آتش کشیدن پرچم و آدمک منحوس رژیم اشغالگر صهیونیستی خشم خود را از جنایات ددمنشانه این غده سرطانی به نمایش گذاشتند.
حضور جوانان کفن پوش در پیشاپیش صفوف راهپیمایان و شرکت برادران ترکمن اهل سنت منطقه در این حرکت از جلوه های خاص این راهپیمایی بود.
در پایان قطعنامه راهپیمایی در محکومیت هجوم ناجوانمردانه اسراییل به منطقه غزه و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان و غیرنظامیان و نیز سکوت مرگبار سران مرتجع عرب با فریادهای تکبیر راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت.
گزارش خبرنگاران ایرنا حاکی از آن است که نظیر این راهپیمایی در همه نقاط شهری و روستایی شهرستانهای شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و فاروج نیز برگزار شد. ک/2 626/659 شماره 075 ساعت 15:34 تمام