تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۱
................................................
اصفهان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/05/86 داخلی.اجتماعی.حوادث.
رودخانه های سمیرم بگفته معاون جمعیت هلال احمر این شهرستان در هفته جاری دو قربانی گرفت.
"منصور سلیمانیان" روز دوشنبه دوشنبه به ایرنا گفت: جوانی به نام" مصطفی رئیسی" از اهالی روستای " سیور" به هنگام ماهیگیری در رودخانه "رود آباد" غرق شد.
وی افزود: گروه امداد و تیم غواصی و امداد کوهستان نتوانستند جسد این جوان را پیدا کنند و تلاش گروه امداد" زرین شهر" هم که برای کمک به منطقه آمده، تاکنون بدون نتیجه مانده است.
سلیمانیان افزود:جوان دیگری که بعنوان سرپرست یک تیم دانشجویی از اصفهان برای اردوی تفریحی علمی به سمیرم آمده بود در رودخانه" آب ملخ " غرق شد.
وی گفت : گروههای امداد منطقه و امدادگرانی از شهرضا، اصفهان و زرین شهر با کمک یک فروند چرخبال مسیر رودخانه را جستجو می کنند تا جسد این جوان را بیابند.
معاون هلال احمر سمیرم گفت : تصویب شده بود که در منطقه تفریحی آب ملخ که در 50 کیلومتری جنوب غرب سمیرم قرار دارد کنار رودخانه نرده بکشند اما نرده هایی که کشیده شده است هم از نظر ارتفاع و هم طول باید بلندتر شود.
سلیمانیان گفت: رودخانه های شهرستان سمیرم به دلیل اینکه منطقه کوهستانی است خطرناک است و نباید برای شنا کردن یا ماهیگیری وارد آنها شد.
شهرستان سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان در منطقه ای کوهستانی قرار دارد و چندین رودخانه نسبتا پر آب در آن جاری است. ک/2 7141/ 607 شماره 053 ساعت 09:49 تمام