تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۷۹ - ۰۰:۰۱
مردم فلسطین انتفاضه را ادامه می دهند # بیروت، ایرنا: 21 آبان 1379 برابر با 11 نوامبر 2000 مردم فلسطین با حمله به پایگاهها ، خودروها و اماکن تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در سراسر سرزمین های اشغالی کرانه باختری رود اردن و نوار غزه انتفاضه مسجد الاقصی را ادامه می دهند.
گزارشهای دریافتی از فلسطین اشغالی حاکی است : نبرد میان نظامیان و پلیس رژیم صهیونستی با فلسطینی ها در شهرهای مختلف نوار غزه ، الخلیل ، جنین ، نابلس ، رام الله و بیت المقدس در کرانه باختری رود اردن روز شنبه به شدت ادامه دارد.
مبارزان فلسطینی با مسلسل و جوانان با سنک و بطری آتش زا پایگاهها و خوروهای نظامیان متجاوز را هدف قرار می دهند.
رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد : یک خودرو نظامی اسراییل در نزدیکی شهرک یهودی نشین "نحل عوز" در کرانه نوار غزه ، با سنک مورد حمله فلسطینی ها قرار گرفت و به سوی یک خودرو ارتش رژیم صهیونیستی که در نزدیکی پایگاه نظامی "رفح" توقف کرده بود مواد آتش زا پرتاب شد.
در گذرگاه اریتز در شمال نوار غزه نیز دهها فلسطینی با نظامیان اسراییل درگیر شدند و صهیونیستها با گلوله و گاز اشک آور شماری از تظاهرکنندگان فلسطینی را زخمی کردند.
ارتش رژیم اشغالگر برای مقابله با تظاهرکنندگان فلسطینی در رام الله و اریحا در کرانه باختری از گلوله تانک استفاده کرد که در نتیجه این اقدام دو واحد مسکونی تخریب و شماری از فلسطینی ها زخمی شدند.
منابع فلسطینی گفتند : جمعه شب تلاش ارتش رژیم صهیونیستی برای ترور یکی از مسوولان جنبش فتح در الخلیل با همکاری به موقع اعضای جنبش فتح خنثی شد.
"حسین عبیات" مسوول جنبش فتح در بیت لحم هفته گذشته در حمله بالگردهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
آخرین گزارش دریافتی از فلسطین اشغالی حاکی است : زد و خورد میان تظاهرکنندگان فلسطینی با نظامیان اسراییل در خیابانهای شلاله و باب الزاویه در الخلیل به شدت ادامه دارد.
تاکنون گزارشی درباره تلفات احتمالی این درگیریها دریافت نشده است.
* س ش *