درگیری ها در سراسر سرزمین های اشغالی فلسطین همچنان ادامه دارد # بیروت - ایرنا پنجم مهر 1375 برابر با 26 سپتامبر 1996 یک واحد پلیس فلسطینی بامداد روز پنج شنبه در نوار غزه تلاش نیرویی از ارتش اسراییل برای محاصره این واحد را خنثی کرد 0 در این درگیری ها که همچنان ادامه دارد ، 12 نظامی صهیونیست تاکنون زخمی شدند که حال دو تن از انان که افسر هستند وخیم است .
بر اساس گزارشهای رسیده از داخل فلسطین اشغالی شمار تلفات فلسطینی ها امروز در نوار غزه به هشت کشته و 200 زخمی رسید .
بر پایه این گزارش ها طی روز جاری در رام الله در کرانه باختری 2 تن از مسلمانان فلسطینی در تبادل اتش میان سربازان صهیونیستی و پلیس فلسطینی کشته شدند .
در همین حال رادیو تل اویو گزارش داد درگیری سختی در محوطه حرم نبی یوسف در نابلس همچنان ادامه دارد که تاکنون دست کم دو زخمی اسراییلی و یک زخمی فلسطینی برجای گذاشته است 0 از سوی دیگر رادیو فلسطین در غزه اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل که در بن بسر می برد ، در تماسی تلفنی با یاسر عرفات اوضاع کرانه باختری و نوار غزه را با وی مورد بررسی قرار داد .
رادیو تل اویو نیز متعاقب آن به نقل از رادیو فلسطین اعلام کرد که عرفات به نتانیاهو گفته است اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان خطوط قرمز به شمار می ایند .
* 40 *