ژیرینفسکی خواستار اتحاد روسیه و المان در مقابل امریکا و رژیم صهیونیستی شد # مسکو - ایرنا 21/4/74 برابر با12 جولای 1995 ولادیمیر ژیرینفسکی رییس حزب لیبرال دموکرات و رهبر این حزب در دومای دولتی " مجلس پائینی پارلمان " لزوم اتحاد روسیه و المان در مقابل امریکا و رژیم اشغالگر قدس را مورد تاکید قرار داد.
ژیرینفسکی روز چهارشنبه در گفتگویی با خبرنگاران داخلی و خارجی تصریح کرد دوران هیتلر و کمونیست ها پایان یافته و روابط جدید و دوستانه دو کشوربزرک باید انها را برای تامین امنیت اروپا و جهان متحد سازد.
وی بدون مطرح ساختن نام کشوری خاص از دشمنان روسیه و المان انتقاد کرده و یاد اور شد که انها تلاش می کنند تا از طریق کشورهای بالتیک و لهستان مجددا بن و مسکو را در مقابل یکدیگر قرار دهند.
ژیرینفسکی هشدار داد اگر توطئه گران از برنامه های شوم خود منصرف نشوند ما مجبور خواهیم بود در رابطه با/ نظم نوین جهانی / درس خوبی به انها بدهیم.
وی وزرای امور خارجه روسیه و المان را متهم ساخت که برای حفظ منافع امریکا/ اسراییل /انگلیس و فرانسه مانع برقراری روبط صمیمانه و بسیار نزدیک بین مردم دو کشور میشوند.
ژیرینفسکی از استالین بخاطر عدم قبول پیشنهاد هیتلر برای اتحاد المان و روسیه و ترجیح جنک با المان انتقاد کرد.
دکتر فرای رییس حزب اتحادیه مردم المان نیز که در این مصاحبه مطبوعاتی حضور داشت از ژیرینفسکی بعنوان رییس جمهور اینده روسیه نام برد.
وی از دولت المان به دلیل عدم اعطای ویزا به ژیرینفسکی انتقاد کرد .
وی با اشاره به دریافت ویزای سفر به روسیه ظرف مدت دو روز تاکید کرد ازادی های سیاسی و بیان درروسیه از المان بیشتر است.