تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۱
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در مراسم نمادینی که بهمین مناسبت در هنرستان فنی و حرفه ای شهید صیاد شیرازی شهر نمین برگزار شد حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه و سید تقی در یتیم فرماندار نمین هر کدام در سخنان جداگانه آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت را به فرهنگیان و دانش آموزان منطقه تبریک گفته و برایشان آرزوی توفیق کردند .
حجت الاسلام رحیمی تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز بازگشایی مدارس را به فال نیک گرفته و شهدا دوران دفاع مقدس را ارزنده ترین معلمان و بهترین و والامقام ترین محصلان عالم هستی توصیف کرد .
وی گفت : همچنان که یک شهید می تواند با خون خود باطل را از بین ببرد ، یک معلم نیز می تواند با تعلیم و تربیت خود فکر و ذهن دانش آموزان بسوی حق و حقیقت منعطف سازد .
فرهاد قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش نمین نیز با تبریک باز گشایی مدارس به معلمان و دانشز آنوزان منطقه و قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش ، اظهار داشت در سال تحصیلی جدید تعداد 9 هزار 688 دانش آموز و 800 نوآموز پیش دبستانی در 524 کلاس درس و 132 آموزشگاه در سطح شهرستان نمین به فراگیری و تحصیل علم و دانش می پردازند و تعداد یک هزار معلم و مربی نیز امر ارائه علم و دانش به این دانش آموزان را بر عهده خواهند داشت.
اهداء بوته های گل رز به دانش آموزان از طرف شهرداری نمین ، قرائت وصیت نامه شهید مرحمت بالازاده توسط دانش آموزان و تجلیل از دانش آموزان نمونه سال تحصیلی گذشته و خانواده های شهیدان و ایثار گران فرهنگی شهر نمین از دیگر برنامه های این مراسم بود.
7120/530