یوسف اکبری گفت : جشن های دهه کرامت در 10 شهرستان استان و در آستانه هزار و دویستمین سالروز ورود امام رضا (ع) به ایران باشکوهتر از گذشته برگزار خواهد شد .
وی با بیان اینکه جشن های مردمی دهه کرامت با روز ولادت حضرت معصومه آغاز و تا 11 ذیقعده سالروز میلاد مبارک امام رضا (ع) ادامه می یابد بیان کرد: این جشن ها با سه محوریت مشارکت مساجد ، بقاع متبرکه و اصناف و بازراریان برگزار خواهد شد .
به گفته وی ، در مناطق روستایی نیز شاهد برگزاری این جشن ها توسط روستاییان و با حضور مسوولان خواهیم بود .
فرماندار اردبیل با تاکید بر تجلیل از زنان نمونه و دختران نخبه مناطق روستایی ،عشایری و شهری در اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب با الهام از زندگی حضرت فاطمه معصومه گفت : برگزار ی مسابقات متنوع قرهنکی ، هنری ، ورزشی و مذهبی در مدارس و مراکز آموزش عالی ، همچنین جشنواره ; زیر سایه خورشید ; در مناطق مختلف شهرستانها با اعزام مبلغین از برنامه های این دهه خواهد بود .
اکبری به جایگاه ارزشمند صلوات ویژه امام رضا (ع) اشاره کرده و گفت : با توجه به اینکه کانون های مساحد شهری پنج برابر و روستایی 4 برابر افزایش یافته اند استفاده از کتب این مراکز فرهنگی در قالب مسابقات قرانی و کتابخوانی با موضوعیت جشن های رضوی ، جزو برنامه های الویت دار خواهد بود .
530