هنر گرافیک به کمک فرهنگ‌سازی امنیت در دنیای مجازی آمده است ..........................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/07/1390 فرهنگی.نمایشگاه پوستر.نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تهران- یک گرافیست گفت: کارگاه و نمایشگاه پوستر "فرهنگ و امنیت در دنیای مجازی" با هدف بهره‌گیری از هنر گرافیک برای فرهنگ سازی در خصوص امنیت در دنیای اینترنت توسط گروه هنری ایرسا و پلیس فتا برگزار شده است.
"محمد اردلانی" روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه پوستر فرهنگ و امنیت در دنیای مجازی هم اکنون در محل برگزاری پنجمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در مصلای امام خمینی(ره) برپا شده است.
وی افزود: این نمایشگاه منتخبی از آثار هنرمندانی را به نمایش می‌گذارد که در کارگاه آموزشی سه روزه‌ای به نام "فرهنگ و امنیت در دنیای مجازی" در هفته اول مهر ماه در خانه هنرمندان ایران طراحی شد. سرپرست و استاد این کارگاه پوستر در ادامه گفت: مراسم رونمایی از کتاب آثار این کارگاه و نمایشگاه که در 15 هزار نسخه منتشر شده است، هم زمان با اختتامیه این جشنواره پوستر در یکی از روزهای 22 یا 23 مهرماه برگزار می‌شود و سه برگزیده این کارگاه پوستر معرفی می‌شوند. وی با اشاره به این‌که کارگاه فرهنگ و امنیت در دنیای مجازی توسط گروه هنری ایرسا و با همکاری پلیس فتا برگزار شده است، گفت: به نفر اول این جشنواره پوستر، 500 هزار تومان، به نفر دوم 300 و به نفر سوم 200 هزار تومان همراه با تندیس اهدا می‌شود. این گرافیست مطرح در خصوص موضوع و هدف برپایی این کارگاه و نمایشگاه، گفت: پرداختن به موضوع فرهنگ سازی و اطلاع‌رسانی درباره خطرات و راهکارهای استفاده از اینترنت و فضای مجازی و آموزش خانواده‌ها از طریق هنرهای گرافیکی هدف اصلی برپایی این کارگاه و نمایشگاه بوده است.
اردلانی افزود: براین اساس یک جزوه 8 صفحه‌ای توسط پلیس فتا به گروه تحویل شد و براساس موضوعات مطروحه در آن، پوستر‌های برای راهنمایی خانواده‌ها در مقابله با سواستفاده‌های مالی در اینترنت، هک شدن اکانت‌ها و ... طراحی شد. تهرام/م.ل/1275