شهرداری بندرعباس و آب منطقه ای هرمزگان مشکل فاضلاب خورهای بندرعباس را برطرف کنند ............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 04/08/1390 اجتماعی.بهداشتی.خور.فاضلاب بندرعباس- فرماندار بندرعباس ضمن تاکید بر رفع مشکلات موجود در خورهای شهرستان ، گفت: شهرداری و آب منطقه ای استان باید مشکل فاضلاب خورهای شهرستان را برطرف کنند.
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، "عباس امینی زاده" در جلسه کمیته عمران و بهسازی شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر فاضلاب تصفیه شده بندرعباس وارد خورها می‌شود و این مساله علاوه بر نارضایتی مردم و بروز مشکلات زیست محیطی وجهه ساحلی و شهری بندرعباس را زیر سوال برده است. وی افزود: تا زمانی که برای فاضلاب ورودی به خورها چاره اندیشی نشود مشکل آنها برطرف نخواهد شد.
امینی زاده ابراز داشت: خورها فرصتی برای زیباسازی شهر بندرعباس هستند و سرمایه‌گذاران زیادی حاضر شده‌اند تا در خورها سرمایه‌گذاری کرده و آنها را به اماکنی گردشگری تبدیل کنند اما باید در ابتدا مشکل فاضلاب موجود در خورها توسط دو سازمان آب منطقه‌ای و شهرداری بندرعباس برطرف شود.
این مقام مسوول در بخشی دیگر از صحبتهای خود بر مساله گازرسانی به بندرعباس تاکید کرد و گفت: تمام دستگاه های اجرایی و مدیران باید با تعامل و همکاری در جهت تسریع گازرسانی به این شهرستان تلاش کنند.ک/2 7198/668