رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران :دفتر خیرین سلامت فعال می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/03/24 اجتماعی.دانشگاه علوم پزشکی ایران.خیرین سلامت تهران-رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: دفتر خیرین سلامت به زودی در تمام بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایران فعال می شود.
به گزارش ایرنا،سیدعلی ابطحی روز دوشنبه در حاشیه دومین همایش خیرین سلامت در سالن همایش های رازی تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با بیان اینکه اکنون 26 دانشگاه علوم پزشکی ایران از کمک های خیرین بهره مند هستند، افزود: کمک های خیرین در بخش های مختلف درمانی، نظام سلامت را 10 سال به جلوتر پیش می برد.
وی، بازسازی، بهسازی، نوسازی، توسعه بخش ها و تامین تجهیزات پزشکی و بیمارستانی را از مهمترین حمایت های خیرین سلامت در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی ایران دانست.
ابطحی گفت: 18 بیمارستان در غرب و جنوب غرب تهران، شهرستان های نظرآباد، ساوجبلاغ، هشتگرد و شهریار نیاز سنجی شده اند و با گلریزانی که در همایش امروز خیرین سلامت برگزار شد، خیرین حامی این مراکز درمانی شناسایی و معرفی می شوند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: قرار است برای هر بیمارستان به طور مجاز یک کانون خیر در امور خیرین سلامت معرفی شود تا خیرین، کمک های خود را به شکل هدفمند در هر بیمارستان هزینه کنند.
ابطحی با اشاره به نیاز این دانشگاه به خوابگاه دانشجویان متاهل، گفت: مشکل خوابگاه نیمه کاره دانشجویان متاهل و همچنین نوسازی و بهسازی بیمارستان هایی نظیر لولاگربا هدف توسعه بخش بیمارستانی و ساخت بیمارستان جدید سوختگی می تواند با کمک خیرین به سرعت حل شود.
همایش خیرین سلامت صبح امروز با حضور 300 نفر از خیرین در سالن همایش های رازی تهران برگزار شد.
اجتمام 1580**9134** شماره 064 ساعت 16:56 تمام