آیینهای سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) در شمال خوزستان برگزار شد ..............................................................
دزفول ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/03/87 داخلی.اجتماعی.مراسم.ارتحال امام.
آیینهای سوگواری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) در شهرهای شمالی استان خوزستان روز سه شنبه باشکوه خاصی برگزار شد.
در این آیینها شیفتگان امام راحل در شهرهای اندیمشک، دزفول، صفی آباد، سردشت، دزآب، الوار گرمسیری، عقیلی، گتوند شاوور و شوش با سینه زنی و نوحه خوانی یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب را گرامی داشتند.
مردم موحد دزفول نیز در آستانه متبرکه سبزقبا مراسم عزاداری سالگشت ارتحال امام خمینی (ره ) را در فضایی روحانی برگزار کردند.
در این مراسم که شیفتگان و دلسوختگان امام خمینی (ره ) شرکت داشتند با انجام سینه زنی در سالروز ارتحال مقتدای خویش به عزداری پرداختند.
در شوش دانیال نیز محبان امام خمینی (ره ) با انجام آیینهای ویژه در آستانه متبرکه حضرت نبی دانیال یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشتند.
در اندیمشک، گتوند، سردشت و دیگر شهرهای شمالی خوزستان نیز مساجد و حسینیه ها شاهد برپایی آیینهای باشکوه بزرگداشت یاد امام خمینی (ره ) بود.
در این آیینهای محبان امام راحل ضمن سوگواری فقدان مقتدای خویش، با آرمانهای آن حضرت بار دیگر تجدید میثاق کردند.
به همین مناسبت کاروانهای شیفتگان امام راحل حامل بیش از سه هزار زایر از این شهرها دروز گذشته برای شرکت در آیینهای سوگواری به مرقد مطهر امام خمینی (ره ) عزیمت کردند.
538/660 شماره 093 ساعت 12:23 تمام