نمایشگاه عکس شگفتی های گردشگری ایران در سعدآباد برپا شد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/05/21 اجتماعی.گردشگری .گردشگری نمایشگاه عکس جاذبه های شگفت انگیز گردشگری ایران شامل آثار هنری و عکاسی ایرج مصلحی میلانی با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و عضو فراکسیون گردشگری مجلس در موزه ملت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد گشایش یافت.
ایرج مصلحی میلانی طبیعت گرد و فعال حوزه گردشگری در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در این نمایشگاه 200قطعه عکس از آثار جاذبه ها و دیدنی های منحصربفرد گردشگری ایران در حوزه های مختلف تاریخی، فرهنگی، طبیعی و سنتی به نمایش گذاشته شده است.
میلانی ایرنا افزود: عکس های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه محصول 11سال فعالیت و سفر حرفه ای به مناطق مختلف ایران است.
وی اظهار داشت: تصاویری از مناطق کویری، کوهستانی، جنگلی، بافت های تاریخی، اثار و ابنیه تاریخی، آثار طبیعی ، دریا ، رودخانه ، فرهنگ و آداب سنتی مردم و همچنین روستاههای زیبای گردشگری ایران عکس های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه را شامل می شود.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با هدف معرفی و آشنایی بیشتر گردشگران داخلی و خارجی با جاذبه ها و ظرفیت های بالایی گردشگری سرزمین ایران برگزار شده است.
به گفته وی، این نمایشگاه تا 25مردادماه جاری در تالار موزه ملت مجموعه تاریخی فرهنگی سعدآباد برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه علاوه بر مقامات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، جمعی از فعالان بخش خصوصی صنعت گردشگری و تعدادی از هنرمندان کشورمان حضور داشتند.
شماره 036 ساعت 17:44 تمام