امام جمعه بجنورد بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد ..............................................................
بجنورد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/02/86 داخلی.سیاسی.نمازجمعه امام جمعه بجنورد گفت: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی باید رواج بیشتری داشته باشد.
آیت الله"حبیب الله مهمان نواز" در خطبه های نماز جمعه بجنورد افزود: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی وظیفه تمام آحاد مسلمانان است و این امر از هیچ مسلمانی ساقط نمی شود.
وی اضافه کرد: بروز برخی ناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی موجود در جامعه اسلامی ما ناشی از کمرنک شدن امر به معروف و نهی از منکراست.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر همه ما به امر به معروف و نهی از منکر بپردازیم و به آن اهمیت دهیم، قطعا این ناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی در جامعه اسلامی ما رسوخ پیدا نمی کرد.
آیت الله مهمان نواز تاکید کرد: وجود چنین ناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی به خصوص بدحجابی در جامعه اسلامی ما معنویت را کمرنک جلوه داده و موجب بی حرمتی به معنویات است.
امام جمعه بجنورد ضمن دفاع از عملکرد نیروی انتظامی در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با بدحجابی گفت: همه نیروهای مسلمان و پاینبد به نظام جمهوری اسلامی باید از این طرح نیروی انتظامی استقبال و این نیرو را در اجرای کار حمایت کنند.
آیت الله مهمانواز افزود: امروز وظیفه دولت و تمام دستگاههای اجرایی و مدیران عالی دولت در استانها و شهرستانها این است که نیروی انتظامی را در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی کمک کنند.
وی اضافه کرد : طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیروی انتظامی مورد تایید مقام معظم رهبری است و با این اوصاف همه وظیفه داریم که مسوولیت خود را در قبال این طرح انجام دهیم.
خطیب جمعه بجنورد یادآور شد : امروز اکثر مردم مومن و انقلابی کشورمان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با بدحجابی که از سوی نیروی انتظامی انجام می شود راضی و خواهان اجرای آن هستند.
آیت الله مهمان نواز گفت: درخواست مردم متدین و انقلابی از نیروی انتظامی این است که این طرح را به طور کامل اجرا کند تا این معضل بدحجابی و بی بندباری از جامعه اسلامی ریشه کن شود.
به گزارش ایرنا در پایان نماز جمعه شهر بجنورد نمازگراران در حمایت از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با بدحجابی نیروی انتظامی در استان خراسان شمالی دست به راهپیمایی خودجوش زدند.
در این راهپیمایی که در تمام مراکز شهرستانهای استان خراسان شمالی برگزار شده نمازگزاران با در دست داشتن پلاکاردهایی ضمن حمایت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با بدحجابی نیروی انتظامی خواهان استمرار این طرح شدند.
نمازگزاران استان خراسان شمالی هرگونه کارشکنی و سنک اندازی برای اجرای این طرح را در جهت خواست دشمنان دانسته و خواهان حمایت تمام گروههای سیاسی و اجتماعی از اجرای این طرح شدند.ک/2 آ/2712/566 شماره 027 ساعت 47:12 تمام انتهای پیام E14.12-47-17