جهاد کشاورزی خراسان شمالی قیمت گوشت قرمز را 50 هزار ریال اعلام کرد ..................................................................
بجنورد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 28/06/86 داخلی.اقتصادی.قیمتها.گوشت قرمز.
رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: قیمت تمام شده گوشت قرمز برای مصرف کننده در این استان 45 تا 50 هزار ریال در هر کیلوگرم است.
"سیدهادی سید" روز چهارشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: قیمت فعلی گوشت قرمز در این استان گران و به ضرر بخش تولیدی و مصرف کننده است.
وی اظهار داشت: قیمت عادلانه برای گوشت قرمز در استان خراسان شمالی حدود 45 تا50 هزار ریال در هر کیلوگرم است.
او افزود: بر اساس مصوبه هیات دولت وزارت جهاد کشاورزی و زیرمجموعه آن ساماندهی گوشت مرغ و قرمز را عهده دار شده و با اتمام طرح ساماندهی گوشت مرغ، گوشت قرمز نیز ساماندهی می شود.
او اظهار داشت: این سازمان در راستای تنظیم بازار گوشت قرمز ، مقادیر زیادی گوشت منجمد در سردخانه برای عرضه به بازار دارد.
رییس سازمان جهادکشاورزی پیش بینی کرد با ساماندهی بازار گوشت قرمز نرخ این ماده پروتینی به سطح عادلانه ای برسد.
معاون بازرسی و نظارت بر کالای سازمان بازرگانی خراسان شمالی افزایش 10 درصدی قیمت گوشت قرمز را تایید و دلیل آن را نیز عدم برابری عرضه با تقاضا عنوان کرد.
به گزارش ایرنا هم اکنون گوشت قرمز در شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی با دو نرخ متفاوت 65 و 70 هزار ریال در هر کیلوگرم به فروش می رسد.
در حالی قیمت گوشت قرمز دراین استان با نرخ فوق به فروش می رسد که سالانه در این استان 17 هزار و 500 تن گوشت قرمز تولید و این استان در تولید گوشت قرمز به مرز خودکفایی رسیده است. ک/3 2712/626/659 شماره 011 ساعت 09:56 تمام