صادرات شرکت پگاه زنجان، دو برابر افزایش یافته است .................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/07/1390 اقتصاد.داخلی.مدیرعامل شرکت پگاه زنجان زنجان - مدیرعامل شرکت پگاه زنجان، به استراتژی محوری استان مبنی بر افزایش صادرات محصولات این شرکت اشاره کرد و گفت: این شرکت با تلاش شش ماهه اول خود موفق شد صادرات خود را به دو برابر افزایش دهد.
به گزارش ایرنا، "احمد جریان" روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: در زمان حاضر بیش از 60 درصد شیر استان زنجان توسط این شرکت جذب و به 35 محصول لبنی تبدیل می شود.
وی، به کسب افتخارات این شرکت در شش ماه نخست سالجاری اشاره کرد و یادآورشد: کسب واحد نمونه کشوری در صنعت سبز، واحد نمونه کیفیت در اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی، واحد نمونه صادرات استان و واحد نمونه صنعت از اداره صنایع و معادن از جمله افتخارات شرکت پگاه زنجان است.
مدیرعامل شرکت پگاه زنجان، با بیان اینکه در حوزه محصولات کم چرب حرکت های خوبی صورت گرفته است، افزود: پگاه زنجان اولین شرکتی بود که این نوع محصولات را به بازار استان عرضه کرد.
جریان، به رسالت اجتماعی شرکت پگاه زنجان در تولید محصولات سلامت بخش اشاره و تصریح کرد: استراتژی مجموعه پگاه در حیث رسالت اجتماعی آن از دیدگاه فرابخشی است و نگاه شرکت نه فقط به عنوان صرفاً بنگاه اقتصادی بلکه مسئولیت اجتماعی را بر خود احساس می کند.
وی، ارتقای کیفیت محصولات را از دیگر اهداف مهم شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: بیش از 30 نوع آزمایش از شیر و فرآورده های آن به منظور ارتقای کیفیت محصولات لبنی صورت می گیرد.
مدیرعامل شرکت پگاه زنجان، موضوع اشتغالزایی را از دیگر بخش های مهم شرکت عنوان کرد و افزود: امسال در این مجموعه برای توسعه خطوط تولیدی با صنایع شیر ایران همکاری های مناسبی صورت گرفته تا صادرات شرکت به دو برابر افزایش یابد.
جریان، به صادرات شیرپگاه زنجان و فرآورده های آن به کشور عربستان اشاره کرد و گفت: حجاج ایرانی می توانند در کشور عربستان از محصولات پگاه زنجان استفاده نمایند.
ح – ک / 522