شش پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه لارستان فارس برقرار شد ........................................................
شیراز ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/1/86 داخلی.اقتصادی.هواپیمایی.
مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی استان فارس گفت: با برقراری شش پرواز جدید هواپیمایی جمهوری اسلامی در فرودگاه لارستان خدمات این هواپیمایی در استان فارس گسترش یافت.
محمود وفایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این پروازها در مسیرهای رفت و برگشت لار - تهران ، لار - دوحه و لار کویت برقرار شده است.
وی اظهار داشت : پروازهای رفت و برگشت لار - تهران سه بار در هفته روزهای دوشنبه، سه شنبه و جمعه با استفاده از هواپیماهای فوکر و جت 727 انجام می شود.
وفایی افزود: پروازهای لار - دوحه نیز یک بار در هفته در روزهای دوشنبه به مسافران در این مسیر خدمات پروازی می دهد.
مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت:در مسیر لار - کویت نیز دو پرواز در هفته در روزهای سه شنبه و جمعه هواپیمایی جمهوری اسلامی خدمات پروازی به متقاضیان ارائه می کند.
وی با بیان اینکه هر پرواز ظرفیت انتقال 100 تا 150 مسافر را دارد گفت: افزایش پروازهای داخلی و خارجی در شهرستان لارستان به ویژه پروازهای برقرار شده به کشورهای عربی منطقه خلیج فارس زمینه رونق اقتصادی بیشتر این منطقه را فراهم خواهد کرد.
وفایی گفت: امید است با تعامل و همکاری مردم و مسوولان شاهد رونق روز افزون فرودگاه لارستان که از جمله فرودگاههای مهم در استان فارس است باشیم.
شهرستان لارستان در فاصله 350 کیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارد.
677/515/675 شماره 077 ساعت 01:15 تمام انتهای پیام D20.15-01-47