ایران درعرصه های بین المللی حضوری قدرتمند و با عزت دارد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/02 فرهنگی.دفاع مقدس.جهاد سازندگی.یادواره شهدا خرم آباد- مسئول مرکز فرماندهی و کنترل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی همواره در عرصه های بین المللی نقش و حضوری قدرتمند و با عزت داشته است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سردارحمزه حمیدی نیا روز پنج شنبه در یادواره 85 شهید سنگرساز استان لرستان افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به جایگاهی در جهان دست یافته که هیچ تصمیمی بدون نظر این کشور در قابل اجرا و عملی شدن نیست.
وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران امروز به الگو برای ملت های آزاده جهان تبدیل شده اند، اظهارداشت: ملت های آزاده با الگو پذیری از ملت ایران در مقابل حکام سر سپرده و ظالم ایستاده اند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس رسیدن به این جایگاه را حاصل خون شهدا دانست و گفت: عزت و عظمت امروز ایران اسلامی در تمامی عرصه ها مرهون خون شهدا است که باید همواره و در همه جا گرامی داشته شود.
سردار حمیدی نیا با اشاره به حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس افزود: درهشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با اقتدار در مقابل تمام استکبار ایستادند و آنان را شکست دادند.
وی اسارت سربازانی با 26 ملیت در ارتش عراق در طول جنگ را گواهی براقتدار و قدرت رزمندگان اسلام دانست و اظهارداشت: رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس حماسه هایی خلق کردند که برای همیشه در تاریخ ماندگار شده است.
مسئول مرکز فرماندهی و کنترل سپاه پاسداران با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای جهاد سازندگی گفت: فرهنگ جهادی این رزمندگان باید در کشور احیا شود سردار حمیدی نیا حفظ فرهنگ جهادی را در حفظ کشور و نظام مهم دانست و افزود: عمل به این فرهنگ باید در جامعه نهادینه گردد تا کشور برای همیشه در مقابل دشمنان بیمه شود.
وی نقش سنگر سازان بی سنگر را در پیروزی ها و موفقیت های رزمندگان اسلام در دوران جنگ بسیار مهم دانست و اظهار داشت: سنگر سازان بی سنگر همواره جلوتر از رزمندگان در خط مقدم درمقابل دشمن ایستادند.
وی با تجلیل از شهدای استان لرستان گفت: این استان در پشتیبانی از رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس نقش برجسته ای داشت.
نخستین یادواره 85 شهید جهاد سازندگی استان لرستان با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از ایثارگران در خرم اباد برگزار شد.
648/1625 شماره 187 ساعت 18:00 تمام