کنگره بین المللی بیماری ام.اس در مشهد برگزار می شود ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/16 اجتماعی.پزشکی.کنگره.ام مشهد _ هشتمین کنگره بین المللی پزشکی بیماری ام.اس با حضور استادان این رشته از داخل و خارج کشور در مشهد برگزار می شود.
رییس کنگره روز یکشنبه در این خصوص به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: در این کنگره اساتیدی متشکل از نورولوژیستها، روانپزشکان، جراحان مغز و اعصاب، متخصصان اعصاب اطفال، پزشکان داخلی، رادیولوژیستها و ایمیونولوژیستها شرکت دارند.
دکتر محمدمهدی اعتمادی افزود: کنگره طی روزهای 25 و 26 آبان ماه آتی با همکاری گروه مغز و اعصاب، مرکز تحقیقات آلرژی و پژوهشکده بوعلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، انجمن مغز و اعصاب خراسان رضوی، جهاد دانشگاهی مشهد، انجمن ام.اس ایران و دانشگاه لندن برپا می شود.
وی افزود: در این کنگره تازه ترین دستاوردها در مورد بیماری ام.اس، علت شناسی، روشهای فرابالینی تشخیصی و درمانهای آن مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
او جنبه های بالینی بیماری، آسیب شناسی بیماری ,MS درمانهای تعدیل کننده بیماری و درمانهای علامتی را از جمله محورهای اصلی هشتمین کنگره بین المللی ام.اس در مشهد عنوان کرد.
وی گفت: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال خلاصه مقالات خود به آدرس اینترنتی ir/ms/8fa/message1.ac.mums.www مراجعه کنند.
7487/659 شماره 079 ساعت 14:18 تمام