امید است با تاکید رهبر معظم مشکل بیکاری استان کرمانشاه مرتفع شود ................................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/07/1390 سیاسی.داخلی.سفر 90 کرمانشاه - نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوباتی که در جریان سفر رهبری به استان کرمانشاه به تصویب رسید، گفت: امید است با تاکید رهبری و اجرایی شدن این مصوبات، بخش عظیمی از مشکل بیکاری این استان مرتفع شود.
صمد فدایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب در سفر به استان کرمانشاه بارها بر رفع مشکل بیکاری در اجتماعات مختلف مردم تاکید داشتند.
وی مصوبات هیات دولت با توجه به تاکیدات رهبر برای استان را خوب دانست و گفت: معظم له بر ایجاد همگرایی بیشتر در میان مسوولان استان تاکید کردند و از مسوولان خواستند که یک حرکت جدی و اساسی برای تغییر وضعیت استان صورت گیرد.
فدایی اظهار داشت: ایشان برای رشد در شاخصهای استان در تمامی ابعاد و تغییر وضعیت بیکاری، مسوولان را ملزم به تلاش همه جانبه در این زمینه کردند.
وی گفت: در محضر ایشان مقرر شد که شورای عالی اشتغال در هفته های آینده در استان برگزار و وضعیت اشتغال و بیکاری استان مورد بررسی قرار بگیرد.
فدایی عنوان داشت: رهبر معظم با تذکر به بانک مرکزی برای تشویق و جذب سرمایه گذاران در استان نیز تاکید داشتند. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید براین که با حضور رهبر به استان کرمانشاه برکات فراوانی را مشاهده کردیم افزود: آنگونه که انتظار می رفت دستاوردهای بسیار مطلوب و موثری در ابعاد مختلف نصیب استان کرمانشاه شد.
وی، شور و نشاط وصف ناپذیر و همدلی بیشتر بین مردم استان را مهمترین این دستاوردها خواند و گفت: در مصوبات هیات دولت به استان محرومیت زدایی، تامین آب شرب بهداشتی، احداث راه های روستایی، گاز کشی، بهداشت و درمان در روستاها، بخشهای کشاورزی و دیگر بخشها را در بر می گیرد.
7457/567/ 1645