رشته تخصصی بیماریهای عفونی و گرمسیری در کاشان ایجاد می شود ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/01/23 اجتماعی.وزارت بهداشت و درمان.دانشگاه علوم پزشکی کاشان کاشان - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان گفت: با موافقت شورای عالی گسترش دانشگاههای علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رشته تخصصی بیماریهای عفونی و گرمسیری در این دانشگاه تاسیس می شود.
به گزارش ایرنا، دکتر محمدرضا نیکبخت، روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تاسیس دوره دستیاری رشته تخصصی بیماریهای عفونی و گرمسیری در بیمارستان شهید بهشتی دانشگاه با ظرفیت پذیرش دو دستیار خواهد بود.
وی گفت: پیش از این نیز دانشگاه توانست مجوز تاسیس رشته تخصصی بیهوشی با ظرفیت پذیرش 3 دستیار، رشته روانپزشکی با ظرفیت پذیرش 3 دستیار، همچنین کارشناسی ارشد رشته هایمراقبت های ویژه پرستاری و مدارک پزشکی با ظرفیت پذیرش هرکدام 4 دانشجو را برای سال تحصیلی جاری دریافت کند.
وی به پیگیری برای مجوز پذیرش دستیار در رشته های نورولوژی، پاتولوژی و چند رشته دیگر در مقطع کارشناسی ارشد را از دیگر اقدامهای این دانشگاه بیان کرد.
دانشگاه علوم پزشکی کاشان دارای چهار دانشکده پزشکی، پرستاری مامایی، بهداشت و پیرا پزشکی و پنج بیمارستان آموزشی در کاشان و دو بیمارستان غیر آموزشی در آران و بیدگل است. ک/3 554 شماره 270 ساعت 19:40 تمام