امام جمعه بندرعباس بر امانتداری خبرنگاران در پوشش و انعکاس اخبار تاکید کرد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/05/15 سیاسی.عبادی.سیاسی.نماز جمعه بندرعباس - نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به ظرافت موضوع اطلاع رسانی گفت : خبرنگاران می بایست در پوشش و انعکاس اخبار و رویدادهای جامعه امانتداری را رعایت و مد نظر داشته باشند به گزارش ایرنا آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در نماز این هفته بندرعباس افزود: شهید صارمی خبرنگار شهید ایرنا در مزار شریف افغانستان برای رساندن صدای مظلومیت مردم افغانستان از جان خود گذشت .
وی ضمن فرا رسیدن روز خبرنگار این روز مهم را به جامعه رسانه ای و مطبوعاتی کشورتیریک گفت و افزود: خبرنگاران باید با الگو قراردادن نحوه اطلاع رسانی شهید صارمی ها و ده ها و صدها خبرنگار شهید دیگر برای رفع تنگناها و خدمت به محرومان جامعه قلم بزنند .
آیت الله نعیم آبادی از حرفه مقدس خبرنگاری به عنوان حرفه ای حساس و خاص نام برد که خبرنگاران می بایست با بیان و پوشش مطلوب حقایق و انعکاس نادانسته های جامعه را مطرح تا مردم به خوبی در جریان وقایع روز منطقه و محیط شان قرار گیرند.
وی تصریح کرد : البته خبرنگاران باید در کنار نقد منصفانه، انصاف را نیز رعایت کنند چرا که منتقدان در صورتی موفق خواهند بود که تمام جوانب را ببینند.
همچنین آیت الله نعیم آبادی با اشاره به این مطلب که آمریکا و ایادی آن سال هاست که دشمنی خود را با نظام اسلامی ادامه می دهند، افزود: استکبار به خیال واهی خودش قصد دارد با راه اندازی دور جدید تحریم ها از اقتدار نظام در نزد جهانیان بکاهد که قطعا این مسیر تحریم هم با شکست مواجه خواهد شد .
وی نیز به فرا رسیدن ایام مبارک ماه رمضان اشاره و از این ماه به عنوان بهترین فرصت برای خودسازی بندگان خداوند یاد و اظهار داشت : در این ماه فرصت مناسبی دست می دهد تا انسان به عملکردش فکر کند و بیشتر به فکر خدای باری تعالی و همنوعان نیازمندش بیفتد.
512/667 شماره 087 ساعت 18:05 تمام