قایم مقام بنیاد شهید کشور: توفیقات امروز جامعه مرهون خون شهدا است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/18 اجتماعی.تودیع و معارفه.بنیاد شهید قایم مقام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: توفیقات امروز جامعه مرهون خون شهدا است.
به گزارش ایرنا، سردار محسن انصاری روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در اراک افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن همه مردم و وظیفه داریم در پاسداری از خون این عزیران تلاش مضاعفی داشته باشند.
وی بیان کرد: همچنین خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان نیز از جایگاه بسیار بالایی برخوردارند و پرسنل این نهاد باید تمام تلاش خود را به کارگیرند تا خدمات بسیار مطلوبی را در بخشهای مختلف به این خانواده ها ارائه دهند.
سردار انصاری به سالروز تاسیس بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: زمانی که حضرت امام خمینی (ره ) فرمان تاسیس این نهاد را دادند سه هزار شهید دوران انقلاب در کشور جود داشت و هنوز جنگ دفاع مقدس در کار نبود، و تاسیس این بنیاد بیانگر دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره ) است.
وی افزود: در حال حاضر خدمات مطلوبی از طریق این نهاد به خانواده های شهدا، ایثارگران، جانباران و آزادگان ارائه می شود و باید روز به روز گسترش یابد.
سردار انصاری به بیداری کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی از این بیداری وحشت زده است و این خیزش اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی است.
معاون سیاسی استانداری مرکزی نیز در این مراسم گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است و این مهم نقش موثری در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارد.
ابوالقاسم نصرالهی افزود: توفیقات امروز جامعه مرهون خون شهدا و شهامت شجاعت رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس است که همه وظیفه دارند در پاسداری از خون شهدا از هیچ کوششی دریغ نکنند.
در پایان این مراسم از تلاش ها و خدمات، سید منصور میرمرادی رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی قدردانی و حجت الاسلام حسن هنرمند به عنوان رییس جدید این نهاد معرفی شد.ک/2 7108/557 شماره 125 ساعت 14:47 تمام