نوروز امسال، بیش از 500 هزار گردشگر از نطنز دیدن کردند .......................................................
کاشان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/01/87 داخلی. اجتماعی. نوروز.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو ستاد توسعه گردشگری شهرستان نطنز گفت: نوروز امسال بیش از 500 هزار مسافر و گردشگر از نقاط تاریخی، مذهبی و جاذبه های طبیعی این شهرستان دیدن کردند.
" عباسعلی جهانبانی" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این تعداد، بیشتر از اماکن مذهبی امامزاده آقا علی عباس (ع) و امامزاده محمد(ع) در بخش بادرود، امامزادگان سلطان علی حسین (ع) و سلطان گروه آباد (ع) و مسجد جامع در نطنز بازدید کرده اند.
وی گفت: همچنین تعداد زیادی از گردشگران و مسافران در تعطیلات نوروزی از جاذبه های طبیعی و موزه مردم شناسی روستای تاریخی ابیانه دیدن کردند.
وی، تعداد گردشگران خارجی بازدیدکننده از مسجد جامع و روستای ابیانه این شهرستان در تعطیلات نوروز امسال را حدود 500 نفر ذکر کرد.
به گفته وی، ستاد نوروزی شهرستان نطنز امسال نیز از سوی فرمانداری این شهرستان با تشکیل کمیته های مختلف و همکاری دستگاههای اجرایی در مورد اسکان مسافران نوروزی و ارایه تسهیلات و خدمات لازم به آنها اقدام های خوبی انجام داد.
شهرستان نطنز با یکهزار و 300 اثر تاریخی، 35 امامزاده و یکصد نقطه گردشگری در شمال استان اصفهان واقع است.ک/3 554/ 607 شماره 007 ساعت 09:35 تمام