امام جمعه کاشان: ماموریت سپاه، حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است .............................................................
کاشان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 02/02/87 داخلی. اجتماعی. مناسبتها نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حفظ انقلاب و پاسداری از دستاوردهای آن است.
آیت الله "عبدالنبی نمازی" روز دوشنبه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پاسداران این شهرستان، رشد سپاه در سالهای اخیر را چشمگیر و غیرقابل تصور خواند.
وی افزود: سپاه پاسداران در بعد دفاع و ساختار تجهیزات و ادوات نظامی از امکانات پیشرفته و توسعه خوبی برخوردار شده است و بر این اساس دشمنان چشم طمع حمله به ایران را ندارند.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به بخشی ازبیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد: پاسداران باید روحیات و خلقیات دوران جنگ و جبهه را در خود حفظ کنند.
وی یادآور شد: روحیات معنوی دوران دفاع مقدس، عامل نصر الهی و نزول رحمت خداوند تبارک و تعالی برای رزمندگان اسلام بود.
امام جمعه کاشان خاطرنشان کرد:روحیات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس باید در کتابی تدوین و به چاپ برسد تا در اختیار نسلهای آینده فرار گیرد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی، گفت: یکی از ویژگیهای آن شهید بزرگوار نظم در کار بود که نباید به این مقوله مهم بی توجهی نشان داده شود.
وی تواضع و نماز شب خواندن شهید صیاد شیرازی را از دیگر خصوصیات این شهید والامقام بر شمرد.
در این نشست که در محل نمازخانه سپاه کاشان برگزار شد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز گزارشی از عملکرد سپاه ارایه کرد.
سرهنگ "علی اصغر رجایی" گفت:باتلاش ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان و همکاری مسوولان ادارات امسال بیش از یک هزارو600 نفر از برادران و خواهران بسیجی در قالب کاروانهای راهیان نور به جنوب کشور اعزام شدند.
وی افزود:این افرادازبسیجیان شهرستانهای آران و بیدگل، اردستان، کاشان، نائین و نطنز بودند.
به گفته وی،این عده ازمناطق علمیاتی شلمچه، طلائیه، دهلاویه، فاو، آبادان، پاسگاه زید، اروندکنار و هویزه بازدید کردند. ک/2 562/554/546 شماره 486 ساعت 18:58 تمام