مدیر عامل اتوبوس رانی رشت: طرفداران پگاه و استقلال در حفظ وسایل نقلیه عمومی کوشا باشند ....................................................................
رشت، خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/03/87 داخلی.اجتماعی.
مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی رشت و حومه از طرفداران دو تیم پگاه گیلان و استقلال تهران خواست تا درجریان مسابقه امروز در حفظ اتوبوس ها و مینی بوس های این سازمان کوشا باشند.
"محمد نوری هریس" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اتوبوس ها و مینی بوس هایی که برای رفاه حال طرفداران پگاه و استقلال در نظر گرفته شده، بیت المال است، بنابراین در حفظ این امانت باید همه تلاش کنیم.
وی از طرفداران تیمهای یاد شده خواست که شور و شادی خود را بر روی مینی بوس ها و اتوبوس ها خالی نکنند.
وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تمامی امکانات سازمان اتوبوس رانی رشت برای رفاه حال طرفداران تیمهای پگاه گیلان و استقلال تهران و ایاب و ذهاب آنان آماده شده است.
مدیر عامل سازمان اتوبس رانی رشت و حومه افزود: یکصد دستگاه اتوبوس و 50 دستگاه مینی بوس به منظور ایاب و ذهاب مردم برای بازی دو تیم پگاه گیلان و استقلال تهران در نظر گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: البته امکانات ایاب و ذهاب برای شهروندان در داخل شهر همانند روزهای عادی است.
تیم پگاه گیلان و استقلال تهران عصر امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می روند. ک/3 7286/604 شماره 053 ساعت 10:28 تمام