همزمان با ولادت امام جواد (ع) مشهد الرضا (ع) غرق در نور و شادی است ..................................................................
مشهد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 23/04/87 داخلی.فرهنگی.
همزمان با دهم رجب سالروز ولادت امام جواد (ع)، مشهد الرضا(ع) غرق در نور و شادی است.
امروز فرشتگان، عرشیان و فرشیان هلهله کنان به شادمانی میلاد پر سرور امام جواد(ع) می پردازند.
زائران و مجاوران حرم ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) با تشرف به حرم مطهر رضوی ولادت با سعادت فرزند گرامیشان را به آن حضرت تبریک و تهنیت می گویند.
زائران از سایر نقاط کشور و برخی بلاد اسلامی ضمن زیارت بارگاه منور رضوی پنجره دلشان را با پنجره فولاد حرم مطهر گره می زنند و از آن حضرت از درگاه پرودگار متعال درخواست شفاعت می کنند.
در سالروز ولادت امام جواد(ع) و در آستانه ولادت پر نور و سرور حضرت علی ابن ابیطالب (ع) صحن ها و رواقهای حرم امام رضا(ع) و سر درب ادارات، کارخانجات و مدارس چراغانی شده و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با برپایی ایستگاههای صلواتی از جمله در محدوده حرم مطهر به توزیع شربت و شیرینی پرداخته اند.
به همین مناسبت مراسم سخنرانی و مولودی خوانی و ذکر فضائل و مناقب امام جواد و امام علی (ع) که از شب گذشته در حرم مطهر رضوی آغاز شده همچنان ادامه دارد.
به همین مناسبت مراسم مشابه در مساجد و حسینیه های استان خراسان رضوی و مشهد با سخنرانی روحانیون و مداحان اهلبیت عصمت و طهارت طی دیشب امروز برگزار است.ک/3 7490/663/589/659 شماره 195 ساعت 13:52 تمام