برنامه های هفته دولت در بخش پروژه های عمرانی شهرستان قشم اعلام شد ...............................................................
قشم، خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/05/87 داخلی.اجتماعی.هفته.دولت.
فرمانداری شهرستان قشم برنامه های هفته دولت در بخش پروژه های عمرانی را در نقاط مختلف این شهرستان، اعلام کرد.
به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، فرمانداری شهرستان قشم در هفته دولت، 7 پروژه عمرانی این شهرستان را با حضور مقامات استانداری استان هرمزگان، افتتاح خواهد کرد.
بنا به این گزارش، افتتاح طرح پست 230 کیلو ولت قشم، افتتاح سالن ورزشی قشم، افتتاح 100 واحد مسکونی تعاونی مسکن فرهنگیان قشم، ازجمله این طرحها خواهد بود.
همچنین افتتاح راه روستایی رمچاه، افتتاح سد خاکی رمکان، افتتاح طرح توسعه پست 20/63 کیلو ولت شهر درگهان و افتتاح طرح هادی روستای زینبی نیز از دیگر طرحهایی است که با حضور مقامات استان هرمزگان در شهرستان قشم، به بهره برداری خواهد رسید.
بنا به این گزارش، اجرای طرح هادی در روستاهای کوشه، کاروان، زیرانگ و تنبان در کنار افتتاح دبستان فلسطین در روستای خالدین، افتتاح آزمایشگاه در شهر قشم، احداث سالن چند منظوره ورزشی در شهر درگهان و روستای هلر نیز از دیگر برنامه های هفته دولت است که از سوی فرمانداری شهرستان قشم، صورت می گیرد.
اداره کل نوسازی مدارس شهرستان قشم نیز در هفته دولت، زمینه های افتتاح 10 طرح شامل مدارس در مقاطع مختلف و سالن ورزشی را در دست اقدام دارد.
کلنگ زنی ساختمان و سالن چند منظوره، بلوار وحدت در روستای هلر، پارک ساحلی، پارک کودک، پارک خانواده و کتابخانه نیز از موضوعاتی است که کار کلنگ زنی آن در این هفته انجام می شود.
کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان قشم با 3 طرح، شهرداری قشم با 2 طرح شامل شهربازی و آسفالت محلات، اداره برق با 2 طرح شامل احداث چهار فیدر خروجی پست 6 در شهر سوزا و احداث 30 دستگاه پست هوایی در سطحجزیره و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نیز با 6 طرح خانه و مرکز بهداشت و تسهیلات زایمانی در هفته دولت، مراکز خود را افتتاح خواهند کرد.
سازمان منطقه آزاد قشم نیز طی هفته دولت، طرحهای جداگانه ای را افتتاح و کلنگ زنی خواهد کرد. ک/1 1387/1840 شماره 298 ساعت 15:22 تمام