طرح آموزش غیرمستقیم کتب درسی به دانش آموزان استان اردبیل آغاز شد ...............................................................
اردبیل، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/07/87 داخلی.فرهنگی.علمی.کانون پرورش فکری.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از اجرای طرح آموزش غیرمستقیم کتب درسی به دانش آموزان مقطع ابتدایی استان موسوم به طرح " کانون ، مدرسه " خبرداد.
محمد سیمزاری، روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان با هدف استفاده مطلوب از فضاهای آموزشی، فرهنگی و هنری مراکز کانون در 13 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام می شود.
وی افزود: هر ماه با تشکیل کلاس های مختلف دانش آموزان مقطع ابتدایی در شهرهای اردبیل، مشگین شهر، خلخال، بیله سوار، پارس آباد، جعفرآباد، گرمی، اصلاندوز و نمین به همراه معلمان خود زیرپوشش برنامه های این مراکز قرار می گیرند.
وی، کتابخوانی، نقاشی، خطاطی، قصه گویی، سفالگری، برپایی کارگاه ادبیات ، شعرخوانی، شعرنویسی و سایر فعالیت های جاری مراکز از جمله تئاتر و نمایش های عروسکی را از جمله برنامه های مراکز کانون در مدت اجرای طرح ذکر کرد.
سیمزاری با اشاره به این که برای انجام کارهای علمی و فرهنگی و کارآمد کردن آن بهره گیری از زبان فرهنگی ضروری است، افزود: در این مسیر نباید از هنر، ادبیات و نبوغ فکری و هنری جوانان غفلت کرد.
وی گفت: هم اکنون 130 هزار نفر در استان عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند و به طور متوسط در تابستان 30 هزار نفر از کودکان و نوجوانان استان زیر پوشش امکانات مراکز فرهنگی و هنری کانون های پرورش فکری قرار می گیرند.ک/3 594/618/587 شماره 009 ساعت 08:48 تمام