مدرس و ناظر فیفا: تغییری در اصل قوانین فوتسال بوجود نیامده است .................................................................
شیراز ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/7/87 داخلی.ورزشی.فوتسال.
مدرس و ناظر فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) که اخیرا دراجلاس مدرسان و ناظران فیفا در برزیل شرکت کرده بود، گفت: در این اجلاس، تغییری در اصل قوانین در مورد فوتسال بوجود نیامده است.
صدرالدین موسوی،روزجمعه در گفت و با خبرنگار ایرنا افزود: در این همایش آخرین متدقوانین داوری فوتسال موردبازنگری قرارگرفت ولی اصل قوانین تغییر نیافت.
او با اشاره به اینکه این اجلاس همزمان با جام جهانی فوتسال برگزار شد گفت:در این اجلاس تنها از بعد نگارش، اصلاحاتی در متن جهت درک بهتر مطالب ایجاد گردید.
این داور بین المللی گفت:تغییراتی در علائم به کار برده شده توسط داوران ایجاد گردید که مخصوص این دوره از جام جهانی است و بعد از جام جهانی، در تمام مسابقات رسمی و بین المللی علائم قبلی از سوی داوران به کار گرفته می شود و هیچ تغییری در این خصوص انجام نخواهد شد مگر اینکه فیفا درآینده تصمیم دیگری بگیرد.
گردهمایی سالانه مدرسان و ناظران داوری فوتسال با حضور 14 مدرس و ناظر در برزیل برگزار شد که شرکت کنندگان به صورت تئوری و عملی آموزش های لازم را فراگرفتند.
با برگزاری آزمون، هشت نفر به عنوان مدرس و ناظر نخبه برگزیده شدند که نام صدرالدین موسوی در بین منتخبین بود.
این داورایرانی و ماتسوزاکی ژاپنی به عنوان نمایندگان آسیادر این گردهمایی حضور یافته بودند.
قرار بود صدرالدین موسوی پس از این گردهمایی بنا به توصیه کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال باهدف فراگیری آموزش های جدید تا پایان جام جهانی در برزیل بماندولی به دلیل آنچه همکاری نکردن مسوولان مربوط وتامین نشدن محل اسکان موسوی، نامیده شد، این امر میسر نشد.ک/3 7368/675 شماره 123 ساعت 17:54 تمام