از25 هزار متر مربع ازعرصه های منابع طبیعی سوادکوه رفع تصرف شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/09/11 اقتصاد.منابع طبیعی.سوادکوه مازندران ساری - فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری از خلع ید و رفع تصرف 25 هزارمتر مربع ازعرصه های منابع طبیعی سوادکوه توسط این یگان در چند روز اخیر خبر داد .
سرهنگ ابوالحسن عبدالله تبار روزدوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران این یگان با اجرای ماده 55 قانون سازمان جنگل ها و مراتع نسبت به رفع تصرف و تجاوز از این میزان اراضی در منطقه پل سفید و سنکده از توابع شهرستان سوادکوه اقدام نمودند .
وی ارزش تقریبی اراضی خلع ید شده را5/ 12 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهارداشت : دراین ارتباط چهار نفر از متخلفین با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند .
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری بیان داشت : این یگان با آمادگی وتجهیزات کامل با متجاوزین به عرصه های منابع طبیعی برخورد می کند .
سرهنگ عبدالله تبار خاطرنشان کرد : شهروندان مازندرانی می توانند هر گونه تخریب و تجاوز به عرصه های منابع طبیعی این استان را با شماره تلفن 09696 به بخش امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند .
به گزارش ایرنا ، 648 هزار هکتار جنگل و 908 هزار هکتار مرتع از گلوگاه بهشهر تا علمده نور تحت پوشش اداره کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری قرار دارد .
در استان مازندران دو اداره کل منابع طبیعی در ساری و نوشهر مستقر است.
ک/2 508/609/402 شماره 102 ساعت 11:13 تمام