یک نماینده مجلس: اکنون بهترین زمان برای بیداری و وحدت مسلمانان است ..................................................................
رشت، خبرگزاری جمهوری اسلامی 09/10/87 داخلی.سیاسی.غزه.
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه گفت: اکنون بهترین زمان برای یکپارچگی و بیداری مسلمانان است.
"اسداله عباسی" روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: کشورهای استکباری و نظام سرمایه داری در حال از بین رفتن هستند و رژیم پوشالی و کالبد بی جان رژیم صهیونیست نیز از بین خواهد رفت.
وی اظهار داشت: اکنون با توجه به وضعیت اسفبار مردم غزه، زمان آن رسیده است که یک حرکت بنیادی در این رابطه صورت بگیرد.
وی ادامه داد: امروز علمای اسلام و مسلمانان جهان، باید بایکدیگر نزدیک و متحد شوند.
وی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از رییس مجلس و رییس جمهوری خواسته اند تاهمه جانبه از مردم فلسطین حمایت شود تا آرمان های مردم فلسطین که همان آرمانهای امام راحل است محقق شود.
وی گفت: در ماههای گذشته رژیم صهیونیستی اسرائیل به سرکردگی استکبار جهانی جلساتی در آمریکا گذاشتند تا ازطریق برخی کشورهای عربی، حماس را که منتخب مردم فلسطین است کنار بگذارند و گروه فتح را جایگزین آن کنند که با مقاومت مردم فلسطین روبرو شدند.
وی اضافه کرد:لذا برای رسیدن به اهداف خود دست به محاصره نوار غزه زدند و مدت سه ماه از ورود مواد غذایی، دارو و مایحتاج مردم این منطقه جلوگیری کردند و حتی برق این مناطق را قطع کردند.
وی ادامه داد: با چراغ سبز برخی از کشورهای مرتجع عربی مانند عربستان، مصر و اردن رژیم صهیونیستی جسارت کرد به حریم مسلمانان وارد شد تا دست به نسل کشی مسلمان این منطقه بزند.
وی اظهارداشت: مردم مسلمان فلسطین و غزه با مقاومت در برابر این جنایات از خود دفاع کردند اما اینها نه تنها آتش بس را قبول نکردند بلکه شروع به بمباران مناطق مسکونی، بیمارستانها و مدارس نوار غزه کردند که بسیاری از زنان ، کودکان و جوانان مسلمان این خطه از جهان اسلام را به خاک و خون کشیده و شهید کردند.
وی ادامه داد:از سوی دیگر شورای امنیت سازمان ملل از حماس می خواهد آتش بس کند درحالی که رژیم صهیونیستی مردم بیگناه غزه را به خاک و خون می کشد.
وی افزود: به دنبال عدم حمایت مجامع جهانی از مردم فلسطین، موجی در کشورهای جهان برای حمایت از مردم بی دفاع غزه به راه افتاده است.
وی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن این حرکت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی کردند.
وی افزود: رژیم صهیونیستی کالبدبی جانی بیش نیست، اگر حمایت آمریکا نباشد و کشورهای مسلمان متحد شوند بهترین زمان برای محو رژیم صهیونیستی است.
وی ادامه داد: از زمان شکست اسرائیل از حزب الله لبنان تاکنون رژیم صهیونیستی تثبیت نشده و متزلزل و بحرانی است لذا برای تثبیت جایگاه خود دست به این جنایات در نوار غزه زده است.
وی اظهارداشت: این اتفاقاتی که در غزه در حال وقوع است منجر به انتفاضه سومی خواهد شد که منجر به شکست رژیم اسرائیل خواهد شد اگرچه تاوان آن سنگین است و جوانان بسیاری در این راه شهید و خساراتی زیادی به مردم غزه وارد خواهد شد اما مقاومت مردم فلسطین و حمایت برخی از کشورهای مسلمان بویژه ایران باعث می شود رژیم اسرائیل این بار شکست سنگینی را متحمل شود.
ک/3 605/1552/508 شماره 262 ساعت 13:41 تمام