ورزشکاران استان اردبیل جنایات وحشیانه صهیونیستها در غزه را محکوم کردند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/19 ورزش.اردبیل.حمایت.غزه اردبیل- ورزشکاران استان اردبیل با امضای طوماری جنایات وحشیانه صهیونیستها در غزه را محکوم کرده و خواستار پایان دادن به حمله علیه غیرنظامیان شدند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این طومار که طی چند روز گذشته به امضای جمع کثیری از ورزشکاران صاحب نام این استان رسیده ، جنایات وحشیانه جلادان اسراییلی در به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی دفاع غزه محکوم شده است ورزشکاران اردبیل همچنین با امضای این طومار آمادگی خود را برای اعزام به غزه به منظور دفاع از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین اعلام کردند.
دراین طومار جامعه ورزشی استان اردبیل انزجار خود را از جنایات ددمنشانه و اقدامات بی شرمانه و ضد انسانی رژیم غاصب اسراییل در نوار غزه اعلام کردند.
در بخشی از این طومار که به امضای پیشکسوتان ، مربیان ، داوران ، قهرمانان و ورزشکاران استان اردبیل رسیده ، آمده است: جامعه ورزشی استان با اقتدا به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) یکبار دیگر برای احیای آزادمردی و آزادگی به پا می خیزد و در حمایت از مردم مظلوم غزه و تجدید میثاق با آرمانهای والای فلسطین تا آخرین قطره خون خود خواهد ایستاد.
علی نیکزاد معاون امور عمرانی وزیر کشور، منصور حقیقت پور استاندار اردبیل، یوسف اکبری فرماندار اردبیل به همراه جهان پهلوان حسین رضازاده ، علی اشکانی قهرمان کشتی، احد پازاج سیدابولفضل موسوی از جمله امضا کنندگان این طومار هستند. ک/3 535 / 618 / 1760 شماره 115 ساعت 12:57 تمام