تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۱
پیروزی مقاومت / امام جمعه کاشان پیروزی غزه را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/30 اجتماعی.همبستگی.پیروزی غزه.دیدگاهها کاشان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان پیروزی مقاومت و مردم غزه بر رژیم اشغالگر قدس را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و گفت: پیروزی مردم غزه بر ارتش مجهز اسراییل غاصب ، نتیجه ولایت مداری و حرکت مسلمانان بر محور ولایت بود.
به گزارش ایرنا ، عضو خبرگان رهبری گفت : حمله به غزه که با هدف سرکوب کردن جنبش حماس و دولت قانونی و مردمی حماس از سوی رژیم اشغالگر قدس انجام گرفت ، چنانچه دنیا شاهد آن است ، پس از 22 روز صبر و مقاومت مردم غزه و حمایت و بیداری جهان اسلام ، امروز نتیجه ای جز شکست برای صهیونیستها و استکبار جهانی در بر نداشت.
آیت الله نمازی با اشاره به اینکه با هیچ ابزاری امکان تهییج کردن دنیا بر علیه صهیونیست ها نبود، خاطر نشان کرد: امروز صهیونیست ها با جنایات وحشیانه ای که در فلسطین و غزه مرتکب شدند، با دست خود دنیا را بر علیه خودشان تهییج کردند .
به گفته وی ، اقدام اسراییل غاصب در تجاوز و نسل کشی در غزه در افکار عمومی دنیا محکوم است و همه انسانهای آزاده، خواهان انزوای این حکومت غیرقانونی و جنایتکار هستند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان یاداور شد: مردم مظلوم و مسلمان غزه با بیش از یکهزار و 300 شهید و چندین هزار مجروح اگر چه در این جنگ نابرابر تاوان سنگینی متحمل شده اند ، اما بهره معنوی که اسلام در این جهاد مقدس کسب کرد، بیش از تاوان سنگینی بود که داده شد.
آیت الله نمازی پیروزی مسلمانان در عرصه فرهنگی و سیاسی را پیروزی بزرگی خواند و گفت: یکی از پیامهایی که در هجوم اسراییل متجاوز به غزه به جهان منعکس شد ، اقتدار، ایدئولوژی و تفکر توحیدی مکتب اسلام بود که انسانهای تهیدست و بدون هیچگونه امکانات و تجهیزات فقط با سلاح ایمان تا آخرین نفس و تا اخرین نفر و آخرین خانه همچون مردم غزه ایستادند و مقاومت کردند و به پیروزی رسیدند.
وی در پایان این پیروزی را به تمامی ملت فلسطین بویژه مردم مسلمان و مقاوم غزه ، همچنین ملت ایران و سایر کشورهای جهان که در حمایت از غزه به صحنه امدند ، تبریک گفت.
آیت الله نمازی که دوشنبه در آیین سالگرد تخریب حرمین عسگریین (ع) و گشایش نمایشگاه آن در کاشان سخن می گفت: این اقدام دشمنان را نیز از جمله توطئه های استکبار جهانی و مزدوران وابسته به آنها بویژه وهابیون تندرو نسبت داد.
وی در پایان تلاش دست اندرکاران در برپایی این نمایشگاه را ستود و این اقدام را نشان دهنده اوج عزم و اراده جوانان پر شور برای ترویج تفکر توحیدی و دفاع از مکتب اهل بیت (ع) عنوان کرد. ک/2 607/554 شماره 314 ساعت 14:40 تمام