بیش از 40 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کشور احداث می شود .....................................................................
یزد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/10/86 داخلی.اجتماعی.کمیته امداد.
سرپرست کمیته امداد حضرت امام (ره ) از ساخت بیش از 40 هزار واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد در سطح کشور خبر داد.
"حسین انواری" روز جمعه در حاشیه بازدید از طرحهای عمرانی کمیته امداد امام (ره ) مهریز یزد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساخت این واحدها از اواخر سال گذشته آغاز شده و بیش از70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
به گفته وی ، برای احداث این واحدها افزون بر دو هزار 400 میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی، تسهیلات بانکی و آورده مددجویان تحت پوشش هزینه می شود.
انواری پیش بینی کرد: نیمه اول سال آینده مجموع واحدهای مسکونی در دست اقدام تکمیل و تحویل مددجویان شود.
وی اظهار داشت: از این تعداد واحد در دست اقدام، یک هزار واحد آن در استان یزد در حال ساخت است.
انواری فعالیت های کمیته امداد حضرت امام (ره ) در بخش مسکن را در قالب سه طرح تعمیر و مرمت واحدهای مسکونی فرسوده، پرداخت ودیعه مسکن و احداث واحدهای مناسب و ارزان قمیت ذکر کرد.
به گفته این مقام مسوول، هم اکنون عملیات مرمت و بازسازی بیش از سه هزار واحد فرسوده مددجویی در سطح کشور در دست اقدام است.
با حضور سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره ) کشور ، عملیات اجرایی یک واحد مسکونی مددجویی در زمینی به وسعت 400 مترمربع ، زیز بنای 90 مترمربع و اعتبار 90 میلیون ریال در روستای خورمیز مهریز آغاز شد.
همچنین یک واحد مسکونی مددجویی در همین روستا با زیربنای 100 متر مربع و صرف بیش از 100 میلیون ریال افتتاح و تحویل شد.
بیش از چهار میلیون نفر در قالب یک میلیون و 300 هزار خانوار در سطح کشور تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره ) هستند.
بیش از سه هزار و 500 نفر در قالب یک هزار و 600 خانوار از جمعیت 50 هزار نفری مهریز یزد نیز از خدمات کمیته امداد حضرت امام (ره ) بهره مند هستند.
7536/ 1027/508 شماره 030 ساعت 13:45 تمام