نمازگزاران بجنوردی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند ...............................................................
بجنورد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 05/11/86 داخلی.سیاسی.آیینها.راهپیمایی.فلسطین.
نمازگزاران بجنوردی روز جمعه با برپایی یک راهپیمایی جنایات ضد انسانی رژیم نژادپرست صیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند.
در این راهپیمایی که پس از برگزاری نماز جمعه در مرکز خراسان شمالی برپا شد مردم مسلمان این خطه با سردادن شعارهایی در محکومیت اسراییل غاصب ، با مردم مظلوم و رنجدیده فلسطین ابراز همدردی کردند.
"پیام رهبر ما، فریاد ملت ما، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل/ سازش با اسرائیل کار منافقان است، فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است" از شعارهایی بود که مردم بجنورد در محکومیت جنایات اسراییل فریاد زدند.
راهپیمایان بجنوردی که در بین آنان اقشار مختلف مردم، از جمله ترکمنهای اهل سنت این شهرستان حضور داشتند با فریادهای تکبیر خود مفاد قطعنامه پایانی این راهپیمایی را مورد تایید قرار دادند.
در این قطعنامه آمده بود: جنایتکاران برای نابودی مسلمانان هر روز نقشه جدیدی طراحی می کنند غافل از اینکه مسلمانان با از خود گذشتگی و ایثار ، پایدار و مقاوم می مانند و تا محو ظلم از پای نمی نشینند.
اقشار و گروههای مختلف مردم نیز امروز با صدور بیانیه هایی و توزیع آن در جمع راهپیمایان و نمازگزاران، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه ، از سکوت معنی دار مجامع بین المللی و نیز حکام عرب اظهار شگفتی کرده و آنان را به واکنش فراخوانده اند. ک/2 7184/626/587 شماره 124 ساعت 18:18 تمام