دیدگاه های برخی بانوان در کهگیلویه و بویراحمد درباره انتخابات .............................................................
یاسوج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 9/11/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.دیدگاه.
برخی بانوان در کهگیلویه وبویراحمد حضور در انتخابات را نشانه اقتدار انقلاب اسلامی دانستند وعنوان کردند:حضور مردم به ویژه زنان در انتخابات، جمهوری اسلامی را بیمه می کند.
آنان افزودند: نقش زنان جامعه درانتخابات سرنوشت ساز است و بانوان باید با مشارکت در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی، یک بار دیگر دشمنان انقلاب را مایوس کنند.
عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج گفت: در صورتی که انتخابات با مشارکت وسیع مردم همراه باشد درخت انقلاب همانند گذشته بارور خواهد شد.
مریم بهمنی افزود:در واقع مجلس شورای اسلامی درکنارقوای کشور وظایف مهمی به عهده دارد.
کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: با توجه به سیستم درونی سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه،ضرورت حضور مردم به ویژه زنان با حضور حداکثری در انتخابات نیز احساس می شود.
خدیجه توفیقیان ابراز داشت: منظور از حضور در انتخابات آرایش و ارتباطی است که بین قوای حاکمیت است که باعث کارآیی نظام اجتماعی و سیاسی خواهد شد.
کارمند جهاد دانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت:حضورمردم به ویژه زنان در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی موجب استحکام نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.
مریم یزدانپناه اظهارداشت:مجلس شورای اسلامی درنظام جمهوری اسلامی از جایگاه بالا و ویژه ای برخوردار است، بنابراین مردم با انتخاب نمایندگانی شایسته و اصلح می توانند در تعیین سرنوشت خویش سهیم باشند.
بانوی خانه داری نیز گفت: نباید اجازه داد بیگانگان برای ما تعیین تکلیف کنند، چرا که مردم آزاده ایران اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 عقلانیت خود را به منصه ظهور رساندند.
مهناز شفیعی افزود: تشویق مردم برای حضوردر پای صندوق های رای یک وظیفه همگانی است.
مربی ورزش بانوان در کهگیلویه و بویراحمد نیز بیان کرد: با حضور گسترده و میلیونی مردم به ویژه زنان در انتخابات 24 اسفند،توطئه دشمنان مانند گذشته خنثی خواهد شد.
شهلا گشتاسب عنوان کرد: تلاش شود که زمینه این حضور بیش از پیش در این استان فراهم شود.
مدیر کل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم گفت:مردم به ویژه زنان باشرکت گسترده در انتخابات با رای هدفمند وانتخاب نمایندگانی شایسته و اصلح می توانند زمینه ساز پیشرفت و آبادانی کشور باشند.
ناهید جلیل پورافزود:با توجه به جمعیت 55 درصدی قشر زنان در کشور، آنان می توانند در سازندگی بیش از پیش کشور نقش بسزایی ایفا کنند.
وی ابراز داشت: مهمترین اصل انتخابات در گام نخست حضور مردم در صحنه و به دنبال آن انتخاب شایسته نماینده برای تصدی امور جامعه ومردم است.
وی اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمنان نظام به ویژه نظام سلطه در پی کم رنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات است هوشیاری و دقت مردم و مسوولان دراین زمینه بسیار ضروری به نظر می رسد.
جلیل پور عنوان کرد:لازم است که کاندیداهای نمایندگی هشتمین دوره مجلس اسلامی، رعایت موازین اخلاقی را در تبلیغات انتخاباتی خود مدنظرداشته باشند و از عیب جویی و تحقیر یکدیگر خود داری کنند.ک/4 7533/563/675 شماره 227 ساعت 12:58 تمام