بیش از 300صندوق اخذ رای در شهرستان رباط کریم فعال می شود ........................................................
تهران بزرگ،خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/12/1386 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.
فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: 388صندوق اخذ رای هشتمین انتخابات مجلس شورای اسلامی وانتخابات میاندوره ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان رباط کریم فعال می شود.
"علی جهانبخشی" روزسه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: از تعداد 388صندوق اخذ رای 194صندوق اخذ رای به هشتمین انتخابات مجلس شواری اسلامی اختصاص دارد.
وی افزود: پنج هزارو 200نفر به عنوان عوامل اجرایی، انتظامی و امنیتی در پای صندوق های رای این شهرستان فعالیت خواهند کرد.
جهانبخشی ادامه داد: شهرستان رباط کریم دارای 614هزار و 470نفر جمعیت است که از این تعداد 387هزار و 544نفر واجد شرایط برای حضور در پای صندوق های رای هستند.
وی اظهار داشت: دراین شهرستان فقط یک صندوق اخذ رای سیار و دو حوزه انتخابی فرعی در گلستان و بوستان فعال می شود.
فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: 30نفر از این شهرستان به منظور شرکت درانتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که ازاین تعداد 20نفر تایید صلاحیت شدند و یک نفر از نامزدها انصراف و 9نفر دیگر رد صلاحیت شدند.
جهانبخشی بااشاره به تمهیداتی که دراین شهرستان برای هرچه سالم تر برگزار شدن انتخابات لحاظ شده است،افزود:دراین شهرستان جانمایی شعب اخذ رای، نحوه استقرار مردم، نحوه استقرار اعضای شعب، آسیب پذیری شعب به لحلاظ امنیتی و نظامی و غیره مورد بررسی قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: تبلیغات انتخاباتی نمایندگان باید به گونه ای باشد که سبب تحرک اجتماعی مردم نشود.
جهانبخشی باتاکید براینکه نمایندگان باید در چارچوب اخلاق انتخاباتی به ارائه تبلیغات خود بپردازند،گفت: روند تبلیغات انتخاباتی نمایندگان از طریق فرمانداری این شهرستان رصد می شود و باید نمایندگان طبق قوانین به تبلیغ بپردازند.ک/3 تهرام/7257/1064/1547 شماره 445 ساعت 16:19 تمام