نیروهای رژیم صهیونیستی با نماز گزاران فلسطینی درگیر شدند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/28 سیاسی.فلسطین.رژیم صهیونیستی تهران - نیروهای اشغالگر صهیونیست روز جمعه با دهها تن از فلسطینیان نماز گزار در مسجد الاقصی درگیر شدند.
به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی القدس العربی ، بین فلسطینیان و نیروهای اشغالگر صهیونیست که تلاش می کردند آنان را از برگزاری نماز صبح جمعه در مسجد الاقصی جلوگیری کنند، درگیری به وجود آمد.
در سومین جمعه از ماه مبارک رمضان نیروهای اشغالگر صهیونیست به شدت اطراف مسجد الاقصی را محاصره کرده بودند.
مرکز اطلاع رسانی قدس اعلام کرد درگیری بعد از آنکه پلیس اشغالگر مانع از برگزاری نماز صبح در داخل مسجد الاقصی از سوی فلسطینیان شد، به وقوع پیوست و مشاجرات لفظی نیز بین نمازگزاران و نیروهای پلیس به وجود آمد.
این درگیریها موجب شد که سربازان رژیم صهیونیستی به سوی نماز گزاران گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی شلیک کنند.
این مساله باعث شد که صدها تن از نمازگزاران فلسطینی نماز صبح را در نزدیکترین نقطه از مسجد الاقصی اقامه نمایند .
این در حالی بود که صهیونیستها قید و بندهایی برای ورود مسلمانان به مسجد الاقصی برای برگزاری نماز سومین جمعه از ماه رمضان اعمال کرده بودند.
رادیو صدای اسراییل در همین رابطه اعلام کرد که به مردان زیر 50 سال و زنان زیر 40 سال که برگه زرد اسراییلی (کارت فلسطنیان ساکن قدس ) نداشته باشند، اجازه ورود به مسجد الاقصی نمی دهد.
نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که از ورود افرادی که اجازه ویژه جهت ورود به قدس را دارند، نیز جلوگیری می کنند.
پلیس رژیم صهیونیستی نیز حضور خود را در پست های نظامی ثابت در ورودی های اصلی شهر و اطراف آن تقویت کرده است.
صویر**1408** 1506 شماره 099 ساعت 14:02 تمام