تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۱
تاکید حزب الله لبنان بر پیمان انتخاباتی با امل ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/01/23 سیاسی.خارجی.شیخ نعیم قاسم.لبنان بیروت - شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان با تاکید بر پیمان انتخاباتی حزب الله و امل در انتخابات شورای شهر آتی لبنان، گفت: این ائتلاف مسیر رقابت انتخاباتی را در مناطق تحت نفوذ متحد کرده است.
به گزارش ایرنا و به نقل از رسانه های لبنان، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در دیدار با روسای کمیته های انتخابات شورای شهر در منطقه بقاع گفت: امل و حزب الله با پیمان انتخاباتی اخیر خود هرگونه جنجال رقابت سیاسی بین خود را از بین برده اند.
وی افزود: انتخابات شورای شهر فرصتی برای رقابت های حزبی نیست بلکه برای خدمت بیشتر به مردم است که باید در این راستا حرکت کنیم.
شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: در منطقه تحت نفود حزب الله و امل رقابت سیاسی وجود ندارد چرا که انتخابات مجلس ثابت کرده که حامیان گروه امل و حزب الله %92-%96 هستند.
همچنین وی در سخنان دیگری گفت: مقاومت آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه هجوم علیه لبنان را دارد و در صورت شروع تجاوز اسراییل به لبنان نیروهای مقاومت پیروزی جنگ 33 روزه علیه لبنان را تکرار خواهند کرد.
شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: اسراییل باید بداند هر چه تهدیدات وی علیه لبنان بیشتر شود ما نیز برای مقابله در برابر تهدیدات این رژیم مصمم تر خواهیم شد و با تمام توان و امکانات از کشور دفاع خواهیم کرد.
خاور1566*1080**1030* شماره 195 ساعت 23:03 تمام